Ir para conteúdo

L2jbrasil TOP SERVERS

5 respostas neste tópico

#1    asddsa123

asddsa123
  • ForeverAlone

• 4 posts

Postado 20 outubro 2013 - 10:25

Welcome paid banner placement, banner and sent the URL to the post [email protected] For almost a week as a forward placement of the banner, how long must I wait?

#2    KondZilla

KondZilla
  • "Uma pessoa inteligente resolve um problema, Um sábio o previne."

• 1.352 posts

Postado 20 outubro 2013 - 18:19

Welcome paid banner placement, banner and sent the URL to the post [email protected] For almost a week as a forward placement of the banner, how long must I wait?

Do you know? the http://translate.google.com.br/
not? so now I know this question of presenting!
please friend it costs to have a little common sense and use it! this would be an optimal way to get along with everyone on the forum ...

#3    Alexandre Assunção

Alexandre Assunção
  • LoL Br

• 680 posts

Postado 20 outubro 2013 - 18:32

aproveitar que ja ta na área da administração, por que em fórum gringos samos quase obrigados a posta inglês, e eles vem para ca ainda samos obrigado a traduzir e posta em inglês pra eles ainda ?
freskin ne ?

#4    Kelvin

Kelvin

Postado 20 outubro 2013 - 19:55

Porque vocês querem. Eu mesmo não me dou o trabalho.

Já encaminhei ao grundor que é o responsável.

#5    KondZilla

KondZilla
  • "Uma pessoa inteligente resolve um problema, Um sábio o previne."

• 1.352 posts

Postado 20 outubro 2013 - 20:31

Porque vocês querem. Eu mesmo não me dou o trabalho.

Já encaminhei ao grundor que é o responsável.

Não vejo por esse lado, acho que eles deveriam respeitar a gente e postar na língua que nos brasileiros possamos entender, não respondo só porque quero, eu gosto de ajudar! só que assim fica osso e isso esta acontecendo com frequência em varias áreas do fórum!

#6    asddsa123

asddsa123
  • ForeverAlone

• 4 posts

Postado 21 outubro 2013 - 09:30

I know English is bad enough, but I do not Stracha your messages in their native language which I know much better, and to communicate with you and understanding that if I write something on the Russian, then you will not understand me. And for this I used the Google translator Transliters.

0 usuário(s) está(ão) lendo este tópico

0 membros, 0 visitantes, 0 usuários anônimos

© L2jBrasil - Todos os direitos reservados
NCsoft©, the interlocking NC logo, Lineage© II, and all associated logos and designs are trademarks or registered trademarks or service marks of NCsoft Corp.
All rights reserved and other trademarks are the property of their respective owners.