Jump to content

12 Anos Online! 🎂



⭐ Parcerias






🎁 Ofertas







  • Recently Browsing

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By SGERfjs
      GoogleTranslate-chan say:
      Guia simples para adicionar uma imagem no início do jogo.
      Como isso:

      Resolução 3004x2152 Não sei até onde o jogo pode aguentar, mas vamos fazer uma textura de 4096x4096.
      Precisaremos de qualquer versão do PhotoShop para fazer nossa textura 4096x4096.
      Primeiro eles procuram sua imagem, vou usar este https://www.wallpaperbetter.com/es/hd-wallpaper-gbrse
      Essa textura tem no máximo 7680x4320 pixels, eu reduzi para a metade e fiquei com 3004x2152.
      Eles vão ao Photoshop e criam uma nova camada de 4096x4096 de resolução 72 e dentro dessa camada eles colariam sua imagem, eles teriam algo assim:

      Eles salvam a imagem no formato targa, 32bits com RLE.
      Com UE2Runtime criamos nosso .utx.
      Importamos a textura sem MIPs
      Agora temos duas opções, comprimir a textura com DXT1 ou não.
      Com o DXT1 perderemos qualidade ao ativar a opção LOWER DETAIL.
      Se você não compactá-lo com DXT1, ele sempre será visto em alta definição.
      Eles salvam seu .utx.
      Agora iremos ao nosso compilador para interface.u
      Tendo o compilador, teremos a pasta de interface, system e nwindow.
      Dentro da pasta de interface, na subpasta "Classes" criamos um arquivo chamado "LoginMenuWnd.uc" .uc será o formato do arquivo.
      Dentro, eles irão colar o seguinte:
      class LoginMenuWnd extends UICommonAPI; function OnLoad() { RegisterState("LoginMenuWnd","LoginState"); } defaultproperties { } Vamos para a pasta do sistema e compilar com UIScript.exe, o arquivo interface.u será criado, que é colado no system interlude.
      Então vamos para xdateditor e fazemos:
      selecione a versão, interlúdio neste caso, e então o .xdat.
      No motor de busca que traz escreva algo aleatório para que a lista seja limpa

      Clique com o botão direito e criamos uma nova janela / elemento vazio.

      Uma nova pasta é criada, com a opção de janela, que deveria dizer:  null[Window]
      Em seguida, preencha as seguintes informações em DefaultProperty e Window


      Eles vão ao mecanismo de pesquisa e escrevem "Login" para que apareça apenas o elemento. Há uma subopção dizendo "children".
      Eles clicam com o botão direito e fazem o seguinte:

      Agora eles vão repetir o mesmo procedimento com as seguintes informações:

      Agora vem o importante, por assim dizer:

      No file, adicione o caminho de sua textura.
      Em type, eles colocaram Stretch
      Na layer em Normal
      Em uSize e vSize eles terão que colocar o tamanho de sua imagem, no meu caso, o 4096x4096 seria 3004x2152
      Agora com CTRL + S eles salvariam a configuração.
      Abra o jogo e aproveite o que quer que saia dele. XD
      No meu caso

      Interface.u https://mega.nz/file/HJxmUYyI#d0G_FyWDfum3a-jc94Mj8cviXdA6wVzs9LL34OWz9ms
      xdateditor: https://disk.yandex.ru/d/W8JN8-KhCQGEYg password: EmuDev
      unreal2runtime: https://www.moddb.com/downloads/mirror/20765/125/c07c9809f07bdccb8bbee6ef144b0ee0/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
    • By breninhoow
      Já tentei de todas as formas criar Utx e não consigo, eu queria abrir um serve para jogar com amigos nome do serve L2 Detroit alguém me ajuda por favor ?!
    • By SGERfjs
      GoogleTranslate-san say:
      Bem pessoal, trago para vocês mais uma compilação de coisas que são compartilhadas por fóruns L2, outras retiradas de servidores online.
      Observe que NÃO darei NENHUM APOIO a esse respeito. Simplesmente por preguiça 
      A interface e seus arquivos estão dentro da pasta System, e dentro há uma pasta GameGuard que contém todos os arquivos da interface para mantê-los organizados e independentes uns dos outros, caso você queira mudar algo no futuro é menos problemático já que dentro O cliente tem muitas coisas e é muito fácil tocar em algo e irritá-lo (para não ver algo corretamente ou causar um travamento por falta de texturas).
      Tem algumas coisas como o lobby classsic
      Possui animações dos personagens alteradas.
      Interface com tela de danos, autoshots, autospots, autoenchant, autoskills, autoargument, entre outras coisas.
      Também traz a mudança de pele do majestoso traje arcana ...
      Algumas imagens:
      https://imgur.com/a/1d7Srga
      Descarga: https://mega.nz/file/1kd2xDDQ#dEXtiUGLUNT-Hgl5aCzswJONZuGYY6afZaRdmA_9dlw
      Geodata: https://mega.nz/file/t9AQkLwZ#1o0E5izTsO2EcTfr1vSIbwzBYglSe7k4hQYL7rL1jPw
    • By Debian
      Boa tarde, Hoje eu irei disponibilizar meu pack atual de 2021 .
      Eu sempre posto e removo meus packs, pois sempre edito e corrijo ele sozinho então muita coisa passa sem revisão e teste assim que me dou conta  da burrada eu removo post e volto o projeto para correções futuras. Quase igual a uma cigarra.

      Projeto se trata de pvp já pré-configurado, muitos estão acostumados a ver L2OFF atrelado a rates baixos e bem retail eu já fudi com tudo e FIZ OFF VIRAR JAVA.
      Edições e correções foram feitas para ele atuar como um bom servidor PVP.

      BUFFS ALTERADOS -> MAX 5O BUFF, 40 BUFFS E 10 DEBUFF. -> FIX
      GK -> FIX SUMMON TELEPORT.
      DAILY -> FIX KILLS COUNT.
      NPCSERVER -> LOAD IN 10S ALL NPCS.
      CASHD -> FIX PACKETS DE -> BUFFS, DAILY.
      AUCTION -> FIX BYPASS.
      FIX -> CUSTOM SCROLLS.
      FIX -> AUTO POTIONS.
      FIX -> ENTRYS.

      LORE: INICIA LEVEL 0, USE ÁREAS DE LEVEL UP PARA UPAR , COMPRE ITENS BASICOS, VÁ PARA ZONES DE FARM, COMPRE O ITEM MAGIC WEIGHT QUE DA 1KK DE LIMITE DE PESO> COMPRE ARMORS , WEAPONS, ITEMS ETC. E VÁ PARA A TRETA 🙂

      Vamos as Infos:
      Pack com rates de 300x.
      NPC BUFFER, Com buff vips /Macros/Summon Buff.
      NPC GM SHOP.
      NPC DONATE SHOP.
      NPC RANKING / BOSS ALIVE.
      NPC WEDDING.
      NPC AUGMENT / AUCTION --> Auction não foi terminado ele tem alguns bugs de cashe no html, as vezes fica branca a tela do community. Basta clica nas abas e clica no npc denovo.
      NPC, QUEST TOOL -> Padrão vanganth -> Ele da status para pegar sub sem quest, e noobles sem quest em troca de bless coin que e farmado nas zones.
      NPC JOBS.
      NPC GK GLOBAL. -> Áreas de LEVEL UP, e Custom Zones, Boss Zones e PVP Zone. "BOSS ZONE DROPA SCROLL 100%, MAS TEM QUE FAZE QUEST SE N BOT COME SOLTO.
      NPC SYMBOL .

      Mods:
      TVT.
      VOTE.
      VIP -> Compra vip por ticket , recebe brasão de vip que da direito a uso de skin, buff vip e color name.
      SKIN -> Visual no .menu , adicionei alguns sets custom, bom usar apenas dress. , removi o de armas pois tava muito pesado system.
      OFFLINESHOP -> Por vip , pode ser mudado no IEXT.INI na pasta l2server.
      FLAGZONE -> AO TELEPORTAR PARA ZONA DE PVP , AUTOMATICAMENTE FICA COM FLAG.
      RAID FLAG -> BATER EM RAID  GERA FLAG.
      VIP SYSTEM -> ALTERADO PARA 1 LEVEL DE VIP COM TODOS ATRIBUTOS , também editável no IEXT.INI
      ANTI-DDOS -> SKILL DE PROTEÇÃO CONTRA DDOS.
      CLIEXT -> PROTEÇÃO ANTI-HACK, PHX, BOT E ETC. "E FREE ENTÃO JÁ SABE"
      ENCHANT SYSTEM -> Custom enchant 100% rate, editável no IEXT.INI.
      ARMOR PENALTY -> IEXT.INI
      PVP COLOR-> PVPS = NICK COLOR.
      SPIRIT SYSTEM-> SKILL GANHADA A CADA PVP GANHO QUE RECUPERA HP/CP/MP.
      DAILY PVP-> SE O PLAYER CONSEGUIR 100 PVP ATÉ 00:00 ELE GANHA UMA QUANTIA DE PVP TOKEN QUE PODE SER USADO NO GM_SHOP."DEPOIS ZERA NÃO IMPORTA A QUANTIA DE PVP Q VOCÊ TEM".
      AUTO ANNOUNCE.
      AUTO LOOT.
      COMMANDOS -> .VIP .MENU.
      ITEM DELIVERY.
      HERO SYSTEM.
      DEATH PENALTY.
      GRAD PENALTY.
      PVP ANNOUNCE.
      RAID SPAWN ANNOUNCE.
      AUCTION -> NÃO TERMINADO. MAS FUNCIONAL.
      REBIRTH.
      EXP MODE.
      ITEM BLOCK.
      ENTRE OUTROS.

      Mini Tutorial:
      Descompacte o pack no Disco C:, Instale o sql server 2008 R2-> "configure uma senha no mixed mode".
      Abra a pasta sql na pasta MMOZONE, execute 1 por 1 em ordem, execute também as 2 sql da pasta roe.
      https://imgur.com/zHwZJbM
      A primeira sql vai dar uns erros por causa da função, drop como é primeira instação não tem db para dar drop ae gera esses eros mas está tudo ok  basta executar as outras.
      Quando for executar a x_self , edite ela antes de executar. mude os ip 127.0.0.1 para o da sua vps ou se for local deixe 127.0.0.1.
      INSERT INTO lin2db.dbo.server (id, name, ip, inner_ip, ageLimit, pk_flag, kind, port)
      VALUES (1, 'Test', '127.0.0.1', '127.0.0.1', 0, 1, 0, 7777);
        --        name        ip (of your server)
      GO
      Remova as linhas:
      INSERT INTO lin2db.dbo.ssn(ssn,name,email,job,phone,zip,addr_main,addr_etc,account_num)
      VALUES ('777','Admin','[email protected]',0,'telphone','123456','','',1);
      INSERT INTO lin2db.dbo.user_account(account, pay_stat)
      VALUES ('root', 1);
      INSERT INTO lin2db.dbo.user_info(account,ssn,kind)
      VALUES ('root','777', 99);
      INSERT INTO lin2db.dbo.user_auth(account,password,quiz1,quiz2,answer1,answer2)
      VALUES ('root', CONVERT(binary, 0xb1be70e9a83f19192cb593935ec4e2e2), '', '', CONVERT(binary, ''), CONVERT(binary, ''));
      INSERT INTO lin2world.dbo.builder_account(account_name, account_id, default_builder)
      VALUES ('root', 1, 1);
      GO
      isso e uma conta root padrão, login root senha root.
      remova e execute a self_x.
      depois de ter executado todas as sqls sem erro vamo editar as ODBCS.
      aperte windows+R e digite ODBCAD32 vá em dns de arquivos e selecione a pasta dbcs na pasta mmozone.
      clique em set directory.
      https://imgur.com/D0QcGHP
      agora vamos editar os dados das dns, copie o server name do seu sql ex: SEUNOME\SQLEXPRESS, de 2 cliques nos dns e vá editando 1 por 1 menos o lin2site.
      https://imgur.com/1YNx52p
      e configure com a sua senha -> https://imgur.com/MxTblqd
      so dar next , next ,finish e ok.
      Depois de configurar todas as dbcs.
      vá até a pasta l2server  abre o l2server.ini e procure por AuthD em address= edite pelo ip do seu vps ou se for local user 127.0.0.1, salve e feche. inicie o l2con , ele vai pedir login do sql , vc ponha login sa e a senha e a que vc configurou no sql.
      quando ligar o auth , ele vai pedir dados do sql  mas vc vai estar escrito l2con vc troca por lin2db e ponha os dados do sql login = sa e sua senha .
      quando iniciar o cashd, ele vai pedir um serial ponhe sauhsausahusahsushausa12 ou qualquer coisa e de ok, ele vai pedir pra reinici e vc reinicia e ponha os dados do seu sql.
      ae basta iniciar o l2server , só ligar msm.. e automaticamente ele vai liga o npcserver se a pasta mmozone estiver no C:.
      Feito isso com todos ligados rodando basta criar uma conta.
      vá até C:\MMOZONE\Tool\Tools\L2Account  e execute o app.
      Edite os dados sql e crie sua conta.
      https://imgur.com/undefined
      Deixei configurado 2 contas admin no iext.ini usuários com id 1 e 2.
      é uma proteção de contas admin , todo admin a mais deve por o id da conta dele no BuilderAccountIdList= no iext.ini.
      ae depois de criar a conta edite ip no client e ir testa...

      SS?:: MELHOR DO QUE PRINT VOU DEIXAR SERVER ON PARA AMOSTRA ATÉ O DIA 24.
      Quem quiser adicionar prints depois fiquem avontade.

      PATCH DE TESTE:
      https://mega.nz/file/FJtF1ABS#o3nWFHTJZ3vUj3TTP_-Xufg9eZ5IXO-kRO-eKI0Ooo4

      CONTAS: TOTAL DE 30 ACCS DE TESTE de 1 a 30 . teste1 senha:teste e assim vai ,  teste2 senha:teste.
      NÃO LIBEREI CONTAS ADMIN.
      Mas quando for logar como admin ao entrar no jogo digite o comando //hide off       sempre que entrar para interagir.
      Mini painel adm ALT + G.

      Download:
      https://mega.nz/file/xQtRCSDR#oRg0MK1gGCyvLTsnnJnnNoKPE9jJQ0z8oBtz2Al0KyE
      Use o patch de teste é o mesmo.

      OBS: A primeira vez que iniciar o cashd vai dar erros de uns raid , isso ocorre pois a db e virgem ae ele auto cria os mobs.
       
    • By junin00
      O proprietário prometeu a cada 10 revisões, os recursos das revisões antigas serão compartilhados.
      Link Source 2.0

      Esse é compilado da revisão atual compartilhado do forum deles.

      Link Build 3.0
       
       
      #--------------------- # Correções Rev. 1.0: #--------------------- Fixed MissQueen in Talking Island, for some reason the spawn was on the roof. Some configs have been translated, the rest will be translated further. Config for endless nipples and arrows. Implementation of Voiced commands (so far only a template and only 1 .online command has been added). (needed for multilingualism). Transferring about 30 old fixes (without commits), I just know the fixing of bugs related to the attack of characters. #--------------------- # Correções Rev. 1.1: #--------------------- If you spam the "any skill" button into a mob and at the same time move somewhere, your Persian will freeze and stake until you take yourself into the target. (FIX) You cannot sit on the throne (knocks out a mistake in the GS) (FIX). Fixed skill Fist Fury (gave effect to all weapons, now only knuckle dusters). Correction of skills Fire Vortex, Wind Vortex, Dark Vortex, Light Vortex, Ice Vortex. #--------------------- # Correções Rev. 1.2: #--------------------- Cut out mariadb, returned mysql-connector-java. (don't even ask why or why). When you buff or heal RB (which has lvl lower than yours by 9), an anchor should be hung (not fat). (FIX) - https://www.youtube.com/watch?v=Z8lemrgOELk Receiving an error in the console when buffed to a low-level RB. (FIX). Getting an error in the console when attacking a low-level RB. (FIX). + with different weapons (FIX). Lard is hanged for helping low-level players. (heal in a party for example). (FIX) - https://www.youtube.com/watch?v=MD-Sq8S9J3E If a skill has a <player hp = "60" /> tag after the trigger, it does not update the character's stats, but the stats change. You should also write a message that the effect has started or ended. On other builds this message is ID: 1133 (since HP has decreased, the effect of $ s1 can be felt.) And ID: 1134 (since HP has increased, the effect of $ s1 will disappear.) (FIX). Fixed auto-attack on the character (previously, for some reason, it did 1 hit and stopped). (FIX). #--------------------- # Correções Rev. 1.3: #--------------------- Fixed a problem with the peaceful zone (it was impossible to beat NPCs and monsters in the peaceful zone). Config for changing the MONTH / DAY / WEEK Olympiad period (month, day, week). Lard is hanged for helping low-level players. (minor adjustments - now the fat is hung up for the buff and works outside the party, respectively). Added AI Frintezza (+ penetration implementation). It still needs a lot of work - but it is already working. Quest Tutorial (rewritten into more sane code, but needs some work and fixes). #--------------------- # Correções Rev. 1.4: #--------------------- * By off, players who have been banned should simply be thrown out of the game, not crashed. * By off, it is forbidden to call a pet in battle. + New AI BrekaOrcOverlord, CatsEyeBandit, DeluLizardmanSpecialAgent, DeluLizardmanSpecialCommander, KarulBugBear, OlMahumGeneral, ScarletStokateNoble, TimakOrcSupplier, TimakOrcTroopLeaderF TurekOrcrc (we will replenish). + Config setting the time of buffs (on request). + Quest Tutorial is completely fixed, functions as it should. * Skill Sweeper, it should absorb when sharpening HP, ie work like DRAIN + there is no sharpening to absorb MP What's new in version 1.3 * Fixed a problem with a peaceful zone (it was impossible to beat NPCs and monsters in a peaceful zone). + Config for changing the period of the Olympiad MONTH / DAY / WEEK (month, day, week). * Lard is hanged for helping low-level players. (minor adjustments - now the fat is hung up for the buff and works outside the party, respectively). + Added AI Frintezza (+ implementation of penetration). It still needs a lot of work - but it is already working. + Quest Tutorial (rewritten into more sane code, but needs to be improved and corrected). #--------------------- # Correções Rev. 1.5: #--------------------- ! Now the build starts with Java 14. ! Upgrade to aCis 391. + now the chat shows where the htm file is located. (more for convenience, for admins). * Corrections in AI, correcting flooding in chat. * TP from Dion Fortress of Resistance (was not the correct point). (Thanks Gauri). + Time and date in the console (more for convenience). * Fixed the initial quest, previously called immediately (now as it should). #--------------------- # Correções Rev. 1.6: #--------------------- Fixed TP coordinates in Seal of Shilen. Fixed TP coordinates in Silent Valey. Fixed TP coordinates in Hot Springs. https://www.youtube.com/watch?v=gyVtyNvnkFI - FIX https://www.youtube.com/watch?v=qBB6Mc3cFq0 - FIX Fixed https://acis.i-live.eu/index.php?topic=10624.0 - FIX Improvement of Bluff, now deploys the target normally. Added missing NPC_IDs in multisell 1001 Fixed problem with picking up items from the ground (earlier, during picking up there was a slight stupor and movement was delayed.). (Thanks to James). quest Q127 - no reward. (Thanks to James). Corrected http://joxi.ru/52aBa1vUbYkE4A (Thanks to James). #--------------------- # Correções Rev. 1.7: #--------------------- Fixed a problem with archers (previously, for some reason, they ran to the target, for example, which was killed), although it should remain in the range. Added config level up to which (inclusive) gatekeepers are free. (Thanks to James) Fixed Lottery Ticket Seller in Elves, Dwarves and Dark Elves town (previously there were Orcs). (Thanks to James) Added max level config to enter Cruma Tower. Added missing items from the pet item vendor (in Gludio). Fixed pagan (previously it was possible to pass without a quest). (+ throws it into the city if there is no quest item). Fixed TP coordinates in Outlaw Forest (Thanks Gauri) Fixed TP coordinates in Pavel Ruins (Thanks Gauri) Fixed TP coordinates in Skyshadow Meadow (Thanks James) Fixed TP coordinates in Antharas Lair (Thanks James) Translated spawnlist_4s.sql -> spawns4s.xml Fixed character can no longer fall under textures (rarely, but it happened - you could 4-5 minutes to run under the map, and had to do a teleport. Fixed a problem with freezing (when the character fell from a height). The next AI fixes, optimized for the style of the aCis themselves (also, the chances of messages are cut in 2) were checked on PTS. Fixed Song of Renewal incorrect cooldown . (Thanks Gauri) Fixed it is impossible to speak with pets in the city. (near sellers for pets). Added a drop multiplier for items with GrandBoss (on request). Now from the game, you can open the htm file. (the NPC you need). (more for convenience, for admins). Added AI for some monsters in GFG (which reproduce). #--------------------- # Correções Rev. 1.8: #--------------------- * Mobs, now you can spoil, manure the dead. (the problem came from me when I was fixing dead target and distance issue). * Problem with manor (duplicate lines + mos belongs to the rune, it was previously gdd). * The problem with the dino island (now belongs to the rune). * Some corrections for manor (duplicate lines removed). * Soul Crystal, not working right. * Huge reworking of all teleports (all points are taken directly from the PTS + adjusted prices for all teleports (previously it was x2)). + Offline trade (by popular demand). * https://www.youtube.com/watch?v=k7oE5Ue5ytA https://www.youtube.com/watch?v=8Cj8ss-kqSE https://www.youtube.com/watch?v=AyvBVCxpYac https://www.youtube.com/watch?v=gZkCEn225J8 + Turn the character towards the NPC when talking. * Several NPCs were in the air. * Guards on sieges (now appear correctly + fixed guards in the rune, which for some reason were missing in the spawnlist aCis). * Major changes to the initial quest, now works correctly. * FakeDeath (for some reason, the character who was killed, got up after death and remained in this position). * A message about the incorrect target should be written only to a dead target. (for us, it was written without a target). #--------------------- # Correções Rev. 1.9: #--------------------- Upgrade to aCis 392. Added herb drop from gremlins (PTS). Fixed character rotation when using the skill (previously it worked in aCis, after update 392 - it was broken). Removed flood protector of skills and actions. Optimization of the code (fixes) that were added earlier. Minor adjustments to the spawnlist (in particular, added unworthy NPCs on sieges). Correction of teleports when using skills (skill spam). (jerks). ForgeOfTheGodMonsters AI adjustments. It's time to return mariadb (it won't affect the work in any way, but there are plans). If you fly to the POI to the baium on a wyvern, the TP should take place to the city. Fixed a bug where, when using a skill on a guard, it could hang a fat or an anchor (appeared after fixing the RB). Added test quests 501 and 503 for 4 and 5 clan lvl, you need a good test. Added config for chat (shaun and trade can be made global + level check). (on request). Fixed a problem with the flag on the siege (when you spawned the flag, the siege would freeze and not end). The problem is fixed that you cannot teleport to the city where the castle is under siege. Fixed a problem with the initial buff (previously for some reason 1-2 buffs were buffed). The price for all night teleports has been corrected, the price should be x2 less. Huge AI rework for frinteza (test required). True siege guards were previously removed after the siege was completed, but then immediately appeared (after 392). #--------------------- # Correções Rev. 2.0: #--------------------- 1) Fixed CA. (did not swing before, appeared in 1.9 after fixing the cast time). 2) Replaced the buffer with a more functional one. (more advanced functionality, many asked). 3) Fix the Olympics, now the character appears at the place from which he flew away, and not a random point in the city. (by PTS). 4) Removed the price of a free teleport. (PTS should be without price). 5) Htm from quests 501 and 503. (I forgot to add in previous revisions). 6) Added service "premium item". (on request). 7) Fixed a problem with malaria. (previously did not work for the player). 8)Fixed mysql path on mariadb. (in the base installer). 9) Fixed SevenSigns (now mobs appear correctly depending on the period). 10) Fixed bug with OfflineTradersTable (null). 11) Fixed a problem with the cast of the seals of the castle (the target is not visible, after update 393). 12) Removed Voiced VoiceBuff command. (there are too many questions about it). 13) Fixed a problem with the SummonFriend skill. (didn't work at all). 14) Fixed a bug with the quest Q501_ProofOfClanAlliance (null). 15) Editing the night teleport. "The Gatekeeper's general teleport fee is discounted at 50% from 8:00 PM to 12:00 AM (midnight) CST (8:00 PM GMT + 1 to 12:00 AM GMT + 1 on the Teon and Franz servers). Sundays and Saturdays are exceptions. " + fixed all prices. 16) Fixed a problem with the use of skills (when the character turned in one direction). 17) Fixed a problem with pets (it was impossible to use food). 18) Rift fix. (it was impossible to get to Anacasel). 19) Fix caste for magicians. 20) Added .expon and .expoff commands (by popular demand). 21) Fixed a serious bug with AutoLoot - earlier it was allowed to take things with more inventory capacity (120 \ 80). Now, when the limit is reached, things fall to the ground. 22) Fixed the work of Frintezza (after updating aCis). 23) Cleaned the HS from flooding (a lot of unnecessary information). 24) Now SuperHaste will not fall off (when you climb or climb a mount). (on request). 25) Full correction of raid bosses (the correct work of his curses if the difference in lvl is more than 9). 26) Fixed problem with WalkerRoutes (walking NPCs). (earlier they twitched somehow incomprehensibly). 27) Turn on clan quests by default. (501, 503 - on tests they showed themselves normally). 28) Minor adjustments to FakeDeath. (now works correctly). 29) Fixed problem with Premium (sometimes caused null). 30) Fixed problem with Premium (enabled even when disabled). 31) ItemHandler for BreakingArrow (works + - as it should). (Who does not understand, arrows for frint in addition to the script itself). 32) Fixed buffs in bufferSkills.xml (ready-made sets). - Thanks James. 33) Fixes for Elpy (experience and SP were not accrued). 34) According to PTS, skills with type TARGET_ONE (skillType) cannot be used on NPCs. 35) Fixed Chapel Guard in Pagan (must not move around the PTS). 36) Fixed announcements, after reboot old ones were also loaded. (// reload). 37) Correction in Benom timer (it was 2.4 hours, should be 24). (Benom appears in the Rune Castle dungeon 24 hours before a siege war. The defending side can teleport to the dungeon and raid the monster until a siege begins.) 38) aCis update 393. #--------------------- # Correções Rev. 2.1: #--------------------- Fixed some NPCs in the Q620_FourGoblets quest (target is not visible). Fixed slip effect (after restart). Corpse Burst skill fixed (for nekra). Fixed a visual bug (2 adena). The stats of the shooting gallery have been fixed (probably x5 was overstated). SevenSignsSpawnManager some spawn fixes. SignsPriest bugs fixed. GamePacketHandler (Fixed Login Warning, there was a wrong config). Fixes for the quest Q501_ProofOfClanAlliance. Updating aCis 394. Server hangs (2 cases fixed, not the fact that we will stop there). Problems with Walker npc, mobs correctly return to the spawn point. Small fix of water (slightly better, but not cake yet). #--------------------- # Correções Rev. 2.2: #--------------------- Updated library mariadb-java-client-2.6.1 -> mariadb-java-client-2.7.0 Fix for mmocore (trying to avoid freezes). - anyone interested in a video about the problem is on the aCis forum. Updating aCis 395. Offline_trade Adjustments: Fixed bug in buying (missing 1 column in sql). Fixed a bug when the Russian title was not saved in the database. - Thanks to Sanya for the report. The .online command, like others, can be disabled and enabled (upon request). Nice fix, the GM char can be exited or re-entered during combat. (on request). Correction for the manor (the code is slightly optimized, and the seed.xml is corrected). Captcha for the bot (by popular demand). Many small errors and typos in the code have been fixed + the code has been optimized. Some parts of the code have been translated for java 14 (we are starting to translate the code a little) . #--------------------- # Correções Rev. 2.3: #--------------------- Due to the release of 396 aCis, I had to post 2.3 ... (the update is just huge). They just made complete nonsense as usual ... (just renamed everything). Update aCis 396 (do not ask my comments, there will be a lot of obscenities). Fix offline traders. (from 2.2). Separated ru \ en configs (stand by RU). Captcha for bots (fix for Linux systems), the old one for some reason did not work (only caused a freeze). #--------------------- # Correções Rev. 2.4: #--------------------- Replaced premium item with premium account. Corrections and errors after aCis update. Fixed a problem with zaken (previously thrown a normal player). Fixed some NPCs in castles (rune, godart, shoutguard). Added missing npc in junkgart and rune. Fixed issue with deleteMe for npc - Possessor of a Precious Soul (242). Fixed miss formula (works more correctly). Trade fix (if you hit the character, he will get up and it will be impossible to interact with him). #--------------------- # Correções Rev. 2.5: #--------------------- NPC belonging to the castle (seller of the clan of things in Rune). Fixed 2 RB (impossible to attack with melee). Correction for PTS (a player who sits on a trade should not get up after a hit), as well as a player who sits on a trade and received damage (can get up from a trade, but cannot sit down until the timer has passed). Aden cannot be sold to the store (via PTS). Errors with a premium account when creating a character. Completion of configs (missed earlier). Edit premium configs (floating point support). Premium account adjustments. Returned the fix back, if the skill has the tag <player hp = "60" /> after the trigger, it does not update the character stats, but the characteristics change. (also added messages about receiving the effect and when the effect leaves). Update aCis 397 Seven Signs adjustments. By PTS up to 40 lvl, teleports are free. #--------------------- # Correções Rev. 2.6: #--------------------- AttackPTS config (enables or disables PTS attack). Corrections for polearm (now does not hit its own). Free teleport up to lvl 40 (after aCis fixes, everything broke). Item ID // info (earlier item ID was not specified). Traveler weapons cannot be sharpened. (according to TCP). - Implemented a new parameter in the datapack is_enchantable (disable sharpening). Added spoil for: Needle Stakato Soldier - 21515, Needle Stakato Drone - 21517, Frenzy Stakato Drone - 21519. FuncEnchant optimization. Fixed a problem with skillMastery (the rollback itself worked, but was not visually displayed). Fixed a problem with Augmentation (namely with active skills, after using a skill, the weapon could not be removed before relog). Fixed bug in offline trade. aCis 398. And many small fixes and fixes after updates from aCis 398. #--------------------- # Correções Rev. 2.7: #--------------------- Missed points 398 and code edits. Turn on frint by default. (previously disabled). 2 new configs: - while the bug report is empty, we will add a little functionality to the assembly (not affecting the operation of the assembly itself). 1) Multiclass 2) Allow the player to add / change a subclass for all village masters - Minor edits of SevenSigns. (namely spawn mobs). Minor tweaks to Premium account. Fixed CursedWeapon (message about the time when you pick up a weapon), also fixed the message when you enter the game (by PTS). Now toggle skills are not canceled when picking up CursedWeapon (by PTS). Fix for Augmented weapons. Now buffs and changes weapons without issue. Save after restart .expon .expoff Items_delayed table. Correction for ships. (previously caused 100% load per percent). Fix for Frintezza (code optimized, superfluous removed). Fixed a bug where the character could die when using Body to Mind. Fixed a bug, according to PTS, a CA can be inserted into the augmented weapon. The character should not stop the movement when we are waiting for the bar xp, mp, cp. Fixed a problem with dressing augmented weapons. Optimization of RequestUnEquipItem. Changed items and prices at OlympiadManagerNpc now fully match PTS. Reworked ShortCut now Augmented weapons are displayed correctly. (according to PTS, Augmented weapons were not displayed earlier or not). Buff and regen on Olympus must be before the start of the battle (according to PTS). reworking soulCrystals.xml now the chances correspond to 100%, previously 1000%. By PTS, teleport to the arena takes 60 seconds, we have 30. (PTS). Admin command // show_cached CachedData system. (for saving .menu options). Buffer fix, now a single and a set of buffs also require a price (specified in xml). Removed ExpCommandEnabled config. Removed .expoff .expon commands (shifted to .menu); Removed serverpackets ShortCutDelete, use ShortCutInit instead (fixes issue with displaying items in shortcade). Added check for active skills checkCondition. Fixed skill Force Blaster - you need charges to use. Config max. sharpening at the Olympics. If enchant> values, then the stats are reset. Added icons for all items (xml). Fixed encoding for Russian configs. Brought back the shift + click for administrators and players. (for players there is an option to disable). Fixed issues with NPCs in orc and dwarf villages (were not tied to castles). New config LvlFreeTeleport (the level to which teleportation is free). Correction for summons (now after killing, they are returned back to the owner). #--------------------- # Correções Rev. 2.8: #--------------------- 1) according to PTS, the soulshots of pets should turn on (we wrote a message that there was no servant). 2) Fixed a problem with samons (no longer fit into the owner). 3) Added functionality aggr_info (for the player). (shift + click). 4) Fixed configs a bit (bugs removed). 5) Added GM exception to check for captcha (for bots). (on request). 6) In the water, when the character sits on the trade, hp did not decrease (appeared after the last trade fix). 7) Corrections for displaying% drop, some values were incorrectly displayed earlier. 😎 New config: Multiplier for items drop with GrandBoss (on request). 9) Fixed a problem with Epics, now, for example, in the AK zone, mobs just don't throw a curse on players> lvl 8 from them, now they need to be attacked. 10) Fixed free teleports by lvl (previously only the price disappeared). 11) Rollback of changes by mmocore. 12) If in the NO_LANDING zone (for example TOI), re-enter the game, the character should appear in the city (by PTS). 13) Fixed Frintezza (previously knocked out an error when spawning). 14) The player has the opportunity to make a TP from the epic RB zone (for example, buy) (according to PTS). 15) Do not restore the effects after returning to the sub class (according to PTS, earlier buffs were returned when they returned to the old sub). 16) Do not impose on the GM character - Death Penalty (on request). 17) Config: Allow teleport to the RB zone? (if you do global gk and tp). 18) Config: Auto learning skills up to a certain level. (only works if AutoLearnSkills is enabled). (on request). 19) Fixed problem with .menu (parameters were not displayed correctly). 20) Fixes for frinteza (skill call error) #--------------------- # Correções Rev. 2.9: #--------------------- 1) Place the EN folder in the config right after compilation. 2) .menu adjustments (disable unnecessary functions by default). 3) Removed the TUTORIAL_GUIDE award - sometimes it happened that it gave out 2-3 books. 4) Added new configs: CnameTemplate, TitleTemplate, PetNameTemplate. (for the possibility of implementing Russian nicknames, etc.). 5) Added a new Dual Box config (ban on PvP with 1 IP, participate in the Olympiad, PK, 2 windows). 6) Fixed a problem with the cast (the cast was lower than what it should be). 7) Fixed a problem with groups of mobs (earlier, when killing the main mob, minions disappeared). 😎 Fixed a problem with groups of mobs (previously, when killing a mob with 1 hit (magic), the rest of the mobs did not aggro). 9) Added missing spoil Death Flyer. 10) Added missing mob Gigantic Flyer. 11) Setting up configs (disable unnecessary by default). 12) Added missing statues for the quest The Other Side of Truth. 13) Fixed problem with Farm (TamedBeast) - (food was wasted by itself). 14) Aggr button for a regular player (in shift click). 15) Fixed NPCs hanging in the air (Orc and Elven Village). 16) Fixed lvl 4 clan (previously it was impossible to interact with the statue). 17) Chat filter. 18) Fixed that after buying things from an offline trader (when he had already left the game), when trying to log in to him, it was written that the account was in use. 19) Correction of Hate in RB to normal values. (previously there was a strange multiplication from magic). 20) With the .menu parameter disabled (stopping experience), when the character dies, the experience now goes away. 21) Minor code correction. 22) Fixed 2 flying NPCs (in the air). 23) Reworking of some skills with the UNLOCK type (work on PTS). 24) Fixed NPE error for epic bosses. 25) Fix the siege of the enemy clan, you can attack without holding down ctrl. 26) Fix the siege after capturing the castle, do not show the HP doors. 27) Fixed package RelationChanged. 28) Fixed domes (previously allies (clan, alliance, party) were buffed). Also after installing the dome (Day of Doom the character was flagged). 29) Fixed NPE calculatePath error. #--------------------- # Correções Rev. 3.0: #--------------------- - Fixed mobs on dino - now they can be maneuvered. (by PTS). - Fixed spawnlist redesigned Imperial Tomb. (by PTS). - Fixed spawnlist added Devil's Pass night mobs. (by PTS). - Fixed SevenSigns, or rather spawn mobs. (earlier it spawned on the contrary, if the light won, then there were light mobs). - Added missed THE_SEED_HAS_BEEN_SOWN message for manor seeds. (by PTS). - Fixed an issue with Lilith (second boss) not letting the winning side go. - Added skipped manor to stakato nest. - Fixed a problem with AREA skills (for example Sleeping Cloud, through CTRL it was possible to throw at non-flagged players and clans). - Removed a fix from version 2.9, which broke the behavior of the player at the Olympics (you could not use SELF buffs). - Fixed issue https://acis.i-live.eu/bugs-report/summon-cp-potion/ - Fixed issue https://acis.i-live.eu/bugs-report/wyvern-summon/ - Fixed problem https://acis.i-live.eu/bugs-report/selected-target-behavior/ - Fixed problem https://rusacis.pp.ua/support-tickets/duehl.81/ - Fixed problem https: / /rusacis.pp.ua/support-tickets/kolizej.85/ - Fixed problem https://rusacis.pp.ua/support-tickets/pri-tp-otmenjajutsja-aury.84/ - Fixed problemhttps://rusacis.pp.ua/support-tickets/aura-of-hate-aggression-in-pvp.86/ - Fixed problem https://rusacis.pp.ua/support-tickets/ne-pravilno-rabotaet -gehenna.79 / - Fixed problem https://rusacis.pp.ua/support-tickets/zombi-oxranniki-na-vxode-v-pagan.76/ - Fixed the problem of respawning of all RBs. (minutes are also taken into account, now only hours). - Fixed epic respawn problem. (minutes are also taken into account, now only hours). - Fixed strider movement speed. (previously cut less than the base one). - Fixed templates for names (default). - SummonFriend must teleport characters to the point (by PTS). - Removed double spawn from catacombs (Forbidden Path). - Fixed 0c respawn for group mobs on the 2nd floor in MOS. - Update aCis 399. - Fixed problem with duplicate manor. (error in the GDD lock). - Added donate manager.  
      Considerações: O projeto funciona somente com Java JDK 14
      Link GeoData L2J
      Link Geodata L2OFF
       
      Se for iniciar com a geodata L2OFF, você precisará excluir vários quadrados no arquivo "geoengine.properties". O gameserver mostrará o que está faltando.
  • Posts

Recommended Posts

spacer.png

Bem vindo ao L2jStudio. Aqui você vai encontrar um projeto estável, baseado e formulado conforme o servidor oficial.
Nosso propósito é trazer arquivos o mais próximo possível do L2OFF, com toda a versatilidade do Java.

Estamos desenvolvendo de forma fechada e vamos deixar um pacote compilado para testes e para colocar online com limite de 50 players on, para você, que quer testar com amigos e clã.

 

 

  • Sobre o L2Studio:
  1. Base: L2jServer, aCis, Frozen e Mobius. Tiramos o melhor de cada para fazer apenas um projeto. Você pode adaptar qualquer código ou modificação sem saber Java pleno.
  2. Java 1.8;
  3. Sistema: Windows ou Linux (CentOS recomendado);
  4. Memória necessária para ligar o servidor: 512 Megabytes.

 

  • Atualizações do projeto:
  1. Refeito todas as áreas, spawns, movimentos e IA. Áreas como MoS, Catacombs estão de acordo com o oficial;
  2. Refeito sistema de skills, formulas, condições, efeitos e skills types;
  3. Refeito sistema de Bosses, Community, Fishing, Olly, Clãs, Instances e outros.
  4. Implementado vários comandos para conforto do jogador.
  5. Conforme lembrar, coloco mais informações.

 

  • Desenvolvedores: 
  1. Hl4p3x, th3One, ethereal;

 

  • Downloads:
  1.  Server Files
  2. System
  3. Cliente INTERLUDE 07/12/2.012. (RECOMENDADO).
  4. Obs.: Caso não queira usar a Interface, extraia apenas a pasta "System" dentro do cliente.

 

  • Imagens (Soon)

 

Edited by Nattan Felipe
Correção de links
  • Like 2
  • LOL 4
  • I love it 1
  • Confused 1
  • Thanks 5

PYKlyRG.jpg&key=822e505460230a53f5b13227467836b3217127e6dec74c5c3b3701e6d02541d8

Lineage 2 Interlude & High Five
L2STUDIO, seu servidor está aqui!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bem vindo ao L2jStudio. Aqui você vai encontrar um projeto estável, baseado e formulado conforme o servidor oficial. Nosso propósito é trazer arquivos o mais próximo possível do L2OFF, com toda a ve

Vc não consegue dar seguimento no seu projeto sem essa ladainha não é parça? Se suas infantilidades e geração de picuinhas, principalmente com o projeto da DREAM, e atentados pessoais no fórum ou

Boa tarde a vocês, bom eu baixei esse projeto que dizem estar a frente de todos projetos, bom eu olhei suas libse elas estão totalmente desatualizada estamos em pelono 2019 80% dessas libs são inuteis

Posted Images

5 horas atrás, Hl4p3x disse:

spacer.png

Bem vindo ao L2jStudio. Aqui você vai encontrar um projeto estável, baseado e formulado conforme o servidor oficial.
Nosso propósito é trazer arquivos o mais próximo possível do L2OFF, com toda a versatilidade do Java.

Estamos desenvolvendo de forma fechada e vamos deixar um pacote compilado para testes e para colocar online com limite de 50 players on, para você, que quer testar com amigos e clã.

 

 

  • Sobre o L2Studio:
  1. Base: L2jServer, aCis, Frozen e Mobius. Tiramos o melhor de cada para fazer apenas um projeto. Você pode adaptar qualquer código ou modificação sem saber Java pleno.
  2. Java 1.8;
  3. Sistema: Windows ou Linux (CentOS recomendado);
  4. Memória necessária para ligar o servidor: 512 Megabytes.

 

  • Atualizações do projeto:
  1. Refeito todas as áreas, spawns, movimentos e IA. Áreas como MoS, Catacombs estão de acordo com o oficial;
  2. Refeito sistema de skills, formulas, condições, efeitos e skills types;
  3. Refeito sistema de Bosses, Community, Fishing, Olly, Clãs, Instances e outros.
  4. Implementado vários comandos para conforto do jogador.
  5. Conforme lembrar, coloco mais informações.

 

  • Desenvolvedores: 
  1. Hl4p3x, th3One, ethereal;

 

  • Downloads:
  1.  Server Files
  2. Patched System com Interface Classic.
  3. Cliente INTERLUDE 07/12/2.012. (RECOMENDADO).
  4. Obs.: Caso não queira usar a Interface, extraia apenas a pasta "System" dentro do cliente.

 

  • Imagens (Soon)

Até quem fim nosso projeto online o melhor l2j da atualidade ... versão free a nossos amigos do forum 

5 horas atrás, NetinhOO disse:

Muito bacana ver mais um projeto retail aqui no fórum em meio tanto custons, quando o projeto estiver finalizado, será disponibilizado o SVN limpo?

Parabéns!

Boa tarde
Sim nosso projeto está algo em torno de 99% Fix Retail e ja esta finalizado esta é uma versão free da l2studio que está sendo disponibilizada para teste aqui no l2jbrasil versão free de nosso projeto com limitação para 50 players. 
Sobre sua pergunta sobre a SVN não será disponibilizada pois se trata de um projeto privado e desenvolvido pela nossa equipe.
L2Studio é de longe o melhor projeto l2j java atual.
Bom teste desse nosso pack e por favor esperamos feedback dos testes verá que é algo perfeito numca visto antes aqui no l2jbrasil tanto em estabilidade, rapidez e algo totalmente completo e sem bugs.

 

Edited by Nattan Felipe
correção de palavras
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
Agora, JGames disse:

Eu coloquei ela na VPS , configurei ip certinho , configurei ip na system , porem quando eu logo ele entra no seu server , o que esta errado ?

Substitui o dsetup.dll da system, amigo.
Se você tiver algum dsetup.dll de outra system, pode substituir que não da problema. Se resolver, me avisa que upo o patch novamente fixado com o dsetup.dll livre para outros IPs.

Um abraço!

PYKlyRG.jpg&key=822e505460230a53f5b13227467836b3217127e6dec74c5c3b3701e6d02541d8

Lineage 2 Interlude & High Five
L2STUDIO, seu servidor está aqui!

Link to post
Share on other sites
6 minutos atrás, Hl4p3x disse:

Substitui o dsetup.dll da system, amigo.
Se você tiver algum dsetup.dll de outra system, pode substituir que não da problema. Se resolver, me avisa que upo o patch novamente fixado com o dsetup.dll livre para outros IPs.

Um abraço!

nao adiantou não , substitui 3 dll e da isso aqui

1 entro no seu server

outro entro no seu server

e outro deu erro ( CLIENT IP ...... - DISCONNECTED TOO MANY UNKNOWN PACKETS IN NON-AAUTHED STATE

 

 

Link to post
Share on other sites
Agora, JGames disse:

nao adiantou não , substitui 3 dll e da isso aqui

1 entro no seu server

outro entro no seu server

e outro deu erro ( CLIENT IP ...... - DISCONNECTED TOO MANY UNKNOWN PACKETS IN NON-AAUTHED STATE

 

 

Vou ver o problema da system logo mais e te aviso aqui sobre o update.

PYKlyRG.jpg&key=822e505460230a53f5b13227467836b3217127e6dec74c5c3b3701e6d02541d8

Lineage 2 Interlude & High Five
L2STUDIO, seu servidor está aqui!

Link to post
Share on other sites
1 hora atrás, Master Mage disse:

venden un projecto que todavia usa la libreria de "javolution" ? ajajajajajajjajaj , es el proyecto mas obsoleto que vi en mi vida

L2Scripts use "Javolution" and many peoples pay 3k of bucks for one source.

So, if you don't want to test or cooperate, GET LOST! Asap, javolution will be dropped.

1 hora atrás, JGames disse:

Ok estou no aguardo !

Está fixado a system. Caso persista o problema, por favor, me mande um PM para ver o que está acontecendo.

Não estou conseguindo editar o post principal: https://mega.nz/#!lFBwGQ6J!JqtFus0rqMrGpJHZGPceBHl1DT3pDuyzZKwP5a82J3Q

Edited by Hl4p3x
nao consigo editar o post principal.

PYKlyRG.jpg&key=822e505460230a53f5b13227467836b3217127e6dec74c5c3b3701e6d02541d8

Lineage 2 Interlude & High Five
L2STUDIO, seu servidor está aqui!

Link to post
Share on other sites

Imagens do servidor e alguns mods: https://imgur.com/a/S2uWJQC

  • Próximos updates (Release Estável):
  1. Drop Javolution;
  2. Remove C3p0 and move to HikariCP.
  3. Rework some Database connection.

Início do projeto L2Studio High Five e Classic em breve.

Edited by Hl4p3x

PYKlyRG.jpg&key=822e505460230a53f5b13227467836b3217127e6dec74c5c3b3701e6d02541d8

Lineage 2 Interlude & High Five
L2STUDIO, seu servidor está aqui!

Link to post
Share on other sites
12 horas atrás, Hl4p3x disse:

spacer.png

Bem vindo ao L2jStudio. Aqui você vai encontrar um projeto estável, baseado e formulado conforme o servidor oficial.
Nosso propósito é trazer arquivos o mais próximo possível do L2OFF, com toda a versatilidade do Java.

Estamos desenvolvendo de forma fechada e vamos deixar um pacote compilado para testes e para colocar online com limite de 50 players on, para você, que quer testar com amigos e clã.

 

 

  • Sobre o L2Studio:
  1. Base: L2jServer, aCis, Frozen e Mobius. Tiramos o melhor de cada para fazer apenas um projeto. Você pode adaptar qualquer código ou modificação sem saber Java pleno.
  2. Java 1.8;
  3. Sistema: Windows ou Linux (CentOS recomendado);
  4. Memória necessária para ligar o servidor: 512 Megabytes.

 

  • Atualizações do projeto:
  1. Refeito todas as áreas, spawns, movimentos e IA. Áreas como MoS, Catacombs estão de acordo com o oficial;
  2. Refeito sistema de skills, formulas, condições, efeitos e skills types;
  3. Refeito sistema de Bosses, Community, Fishing, Olly, Clãs, Instances e outros.
  4. Implementado vários comandos para conforto do jogador.
  5. Conforme lembrar, coloco mais informações.

 

  • Desenvolvedores: 
  1. Hl4p3x, th3One, ethereal;

 

  • Downloads:
  1.  Server Files
  2. Patched System com Interface Classic.
  3. Cliente INTERLUDE 07/12/2.012. (RECOMENDADO).
  4. Obs.: Caso não queira usar a Interface, extraia apenas a pasta "System" dentro do cliente.

 

  • Imagens (Soon)

LOL  e fd loguei de boa no server e quando eu vou GM SHOP PAAAAAA NPC is Disabled. kkkkkkkkkkk fd como tira isso?

Link to post
Share on other sites
7 horas atrás, Hl4p3x disse:

L2Scripts use "Javolution" and many peoples pay 3k of bucks for one source.

So, if you don't want to test or cooperate, GET LOST! Asap, javolution will be dropped.

Está fixado a system. Caso persista o problema, por favor, me mande um PM para ver o que está acontecendo.

Não estou conseguindo editar o post principal: https://mega.nz/#!lFBwGQ6J!JqtFus0rqMrGpJHZGPceBHl1DT3pDuyzZKwP5a82J3Q

Obrigado funcionou certinho 

Edited by JGames
Link to post
Share on other sites
24 minutos atrás, willamwallace disse:

obrigado lindo esperando resposta

Pronto 

pra ativar o GM SHOP vai em Game/config/engine..ini

na linha 72 VAI ESTAR ASSIM 

# Shop
GMShopEnabled = False ( coloque >>>True<<< ) 
GMShopNpcId = 1
GMShopUseCommand = True
GMShopCommand = shop
GMShopUseBBS = True
GMShopExcludeOn = RB OLYMPIAD PVP SIEGE EVENT ATTACK

De RR no servidor e pronto estara ativado !

Link to post
Share on other sites
13 horas atrás, Th3One disse:

Até quem fim nosso projeto online o melhor l2j da atualidade ... versão free a nossos amigos do forum 

Boa tarde
Sim nosso projeto está algo em torno de 99% Fix Retail e ja esta finalizado esta é uma versão free da l2studio que está sendo disponibilizada para teste aqui no l2jbrasil versão free de nosso projeto com limitação para 50 players. 
Sobre sua pergunta sobre a SVN não será disponibilizada pois se trata de um projeto privado e desenvolvido pela nossa equipe.
L2Studio é de longe o melhor projeto l2j java atual.
Bom teste desse nosso pack e por favor esperamos feedback dos testes verá que é algo perfeito numca visto antes aqui no l2jbrasil tanto em estabilidade, rapidez e algo totalmente completo e sem bugs.

 

Realmente impressionante a rapidez , e o desenpenho ! 

segue agora 2 correções que podera ser feita por você(s)

1 : Não aparece % de level up

2 : Macro quando clica em ADD ele não aparece nada ( mesmo dando initializate nas config em options )

Link to post
Share on other sites
2 horas atrás, JGames disse:

Realmente impressionante a rapidez , e o desenpenho ! 

segue agora 2 correções que podera ser feita por você(s)

1 : Não aparece % de level up

2 : Macro quando clica em ADD ele não aparece nada ( mesmo dando initializate nas config em options )

Isso é problema relacionado à Interface (Classic), se estiver usando ela, claro. Caso contrário, me avise.

PYKlyRG.jpg&key=822e505460230a53f5b13227467836b3217127e6dec74c5c3b3701e6d02541d8

Lineage 2 Interlude & High Five
L2STUDIO, seu servidor está aqui!

Link to post
Share on other sites
20 horas atrás, Th3One disse:

Até quem fim nosso projeto online o melhor l2j da atualidade ... versão free a nossos amigos do forum 

Boa tarde
Sim nosso projeto está algo em torno de 99% Fix Retail e ja esta finalizado esta é uma versão free da l2studio que está sendo disponibilizada para teste aqui no l2jbrasil versão free de nosso projeto com limitação para 50 players. 
Sobre sua pergunta sobre a SVN não será disponibilizada pois se trata de um projeto privado e desenvolvido pela nossa equipe.
L2Studio é de longe o melhor projeto l2j java atual.
Bom teste desse nosso pack e por favor esperamos feedback dos testes verá que é algo perfeito numca visto antes aqui no l2jbrasil tanto em estabilidade, rapidez e algo totalmente completo e sem bugs.

 

qual motivo de priva o servidor com limite de players seja de modo privado e a comunidade vai ajuda a monta o servidor e ele sera ? 

disponibiliza a svn para a comunidade ajudar se o caso se e que seja um projeto Free 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
56 minutos atrás, liraman disse:

link off system

Segue o link, amigão! https://mega.nz/#!lFBwGQ6J!JqtFus0rqMrGpJHZGPceBHl1DT3pDuyzZKwP5a82J3Q
Não estou conseguindo fazer update no tópico principal. 

 

40 minutos atrás, NERO- disse:

qual motivo de priva o servidor com limite de players seja de modo privado e a comunidade vai ajuda a monta o servidor e ele sera ? 

disponibiliza a svn para a comunidade ajudar se o caso se e que seja um projeto Free 

 

Não estamos aqui pedindo para comunidade testar, pois já fizemos e testamos tudo o que podemos e já fixamos.
O intuito é demonstrar nosso produto ao pessoal da JBrasil.
Logo, logo será disponibilizada com limite maior de player online.

A SVN, assim como outros projetos aqui no JBRASIL, estará fechada e somente os desenvolvedores vão ter acesso, infelizmente.

Tendo mais dúvidas, estamos a disposição. ?

PYKlyRG.jpg&key=822e505460230a53f5b13227467836b3217127e6dec74c5c3b3701e6d02541d8

Lineage 2 Interlude & High Five
L2STUDIO, seu servidor está aqui!

Link to post
Share on other sites
1 hora atrás, NERO- disse:

qual motivo de priva o servidor com limite de players seja de modo privado e a comunidade vai ajuda a monta o servidor e ele sera ? 

disponibiliza a svn para a comunidade ajudar se o caso se e que seja um projeto Free 

Boa tarde primeiramente já foi comentado que a L2Studio é um projeto privado e disponibilizamos nossa versão Free para a comunidade igual a outros projetos porém não iremos disponibilizar projetos ou sources vocês já que fizemos muitos investimentos e inúmeras horas de trabalho em desenvolvimento para chegar a um nível de Java que chegamos o pack Free está disponível a todos no fórum utilize da maneira que precisar e necessitar dentro do que podemos liberar publicamente a comunidade agregando e trazendo algo novo e único deveriam estar agradecidos pelo que disponibilizamos a todos 

1 hora atrás, NERO- disse:

qual motivo de priva o servidor com limite de players seja de modo privado e a comunidade vai ajuda a monta o servidor e ele sera ? 

disponibiliza a svn para a comunidade ajudar se o caso se e que seja um projeto Free 

 

Sobre ao limite de players é nossa versão Free que está disponível no momento sem ferir as regras do fórum ou cobrar como todo projeto temos nosso lado de suporte aos nossos cooperadores que fazem investimentos e podemos auxiliar e ajudar dentro do nosso trabalho privado 

Link to post
Share on other sites
8 horas atrás, Hl4p3x disse:

Isso é problema relacionado à Interface (Classic), se estiver usando ela, claro. Caso contrário, me avise.

estou usando a interface do prorpio patch que esta disponivel pra download que voce me mandou !

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...