Ir para conteúdo
  • Cadastre-se

[SOUCE ] Acis 348+difs 349 a 356


Posts recomendados


Amigo, está faltando o ":" depois do "https".

 

Link corrigido:

O conteúdo está oculto, favor efetuar login ou se cadastrar!

Opa, editado aqui. Valeu!!!!

kLnregy.jpg

L2STUDIO, seu servidor está aqui!
Não me faça perder tempo se você não tem dinheiro para pagar pelos serviços e produtos. Obrigado!

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Primeiramente obrigado por postar, segundo gostaria de saber oque foi ajeitado nessa 357?

 

 

 

Changeset 357 (515)

 

Duels, Doors, Misc... And Hasha stuff preparing to incoming SpawnManager hu2_16.gif.

 

Duels

- Add the missing getTeam() packet update for summons/pets (was written as TODO).

- Fix countdown behavior (can't send duel requests, as you are now considered as being in duel). Add DuelState ON_COUNTDOWN to manage behaviors.

- Drop _isInDuel internal boolean. isInDuel() can be resolved with _duelId > 0.

 

Doors

- Correct open/close task && opened doors on server start.

- Handles correctly miss of geodata if a cell where a door is located isn't loaded.

 

Misc

- Drop StatusUpdate packet on addLevel (redundant with UserInfo). Ty RooT.

- AllowFishing config is dropped, due to Geodata being mandatory. Ty svipben for report.

- Fast fix for eaten ss/bss on potion use. Ty Hasha.

- Fix 4 out of 9 CastleTeleportZone (reverted negative values leading to IllegalArgumentException). Ty dzumara for report.

- Remove NPCs siege guards during midVictory. Ty dzumara for report.

- Fix the idiot issue about player client freeze (upon logging on).

- Fix NPC hate behavior "spread". Adds a 2000 distance check for siege guards (like mobs).

- Fix "ghost" attack action during skill cast. Ty Kraker.

- FeedableBeasts script : ConcurrentException and NPE fixes. Ty Kingzor for report.

- Few boolean checks cleanup. PrivateStoreType > StoreType (just to be shorter).

 

Hasha patch 71

- GrandBossManager doesn't handle anymore boss zones related stuff. ZoneManager handles it.

- All shapes are reviewed and optimized.

- OlympiadAnnouncer is merged with Olympiad class, the result is optimized.

 

Hasha patch 72

- SpawnListener class drop.

 

Hasha patch 76

- Edit NPCs templates to fit with new SpawnManager (no effect atm, but it will be needed later on).

- //msg admincommand is moved on more appropriated adminhandler.

- Addition of StringUtil.getTimeStamp, which allows to get a formated second time under (h m s) format.

- RaidBossInfo script initialization is optimized using correctly L2Spawn class concept.

- L2Spawn rework

- x, y, z and heading infos are now stored under SpawnLocation, allowing nice shortcuts and few optimizations.

- startRespawn()/stopRespawn() > setRespawnState(boolean)

 

Side note : it's perfectly normal you receive warning about spawns. I was lazy to edit spawnlist, as it will dissapear soon anyway. Don't create threads about it.

 

 

Editado por Hl4p3x

kLnregy.jpg

L2STUDIO, seu servidor está aqui!
Não me faça perder tempo se você não tem dinheiro para pagar pelos serviços e produtos. Obrigado!

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Olá

aCis já e java 8?

 

Alguem tem ai a Source mais recente ou tenho que baixar a mais velha e atualizar com as diffs?

 

Obrigado!

Editado por KondZilla
Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Olá

aCis já e java 8?

 

Alguem tem ai a Source mais recente ou tenho que baixar a mais velha e atualizar com as diffs?

 

Obrigado!

 

Aqui amigo:

O conteúdo está oculto, favor efetuar login ou se cadastrar!

 

Contem: Source 350 + difs 351,352,353,354,355,356 e correções

Créditos : Williams Silva e Hl4p3x.

 

Link da DIFF 357:

O conteúdo está oculto, favor efetuar login ou se cadastrar!

Editado por brunoronning
Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

 

 

 

Changeset 357 (515)

 

Duels, Doors, Misc... And Hasha stuff preparing to incoming SpawnManager hu2_16.gif.

 

Duels

- Add the missing getTeam() packet update for summons/pets (was written as TODO).

- Fix countdown behavior (can't send duel requests, as you are now considered as being in duel). Add DuelState ON_COUNTDOWN to manage behaviors.

- Drop _isInDuel internal boolean. isInDuel() can be resolved with _duelId > 0.

 

Doors

- Correct open/close task && opened doors on server start.

- Handles correctly miss of geodata if a cell where a door is located isn't loaded.

 

Misc

- Drop StatusUpdate packet on addLevel (redundant with UserInfo). Ty RooT.

- AllowFishing config is dropped, due to Geodata being mandatory. Ty svipben for report.

- Fast fix for eaten ss/bss on potion use. Ty Hasha.

- Fix 4 out of 9 CastleTeleportZone (reverted negative values leading to IllegalArgumentException). Ty dzumara for report.

- Remove NPCs siege guards during midVictory. Ty dzumara for report.

- Fix the idiot issue about player client freeze (upon logging on).

- Fix NPC hate behavior "spread". Adds a 2000 distance check for siege guards (like mobs).

- Fix "ghost" attack action during skill cast. Ty Kraker.

- FeedableBeasts script : ConcurrentException and NPE fixes. Ty Kingzor for report.

- Few boolean checks cleanup. PrivateStoreType > StoreType (just to be shorter).

 

Hasha patch 71

- GrandBossManager doesn't handle anymore boss zones related stuff. ZoneManager handles it.

- All shapes are reviewed and optimized.

- OlympiadAnnouncer is merged with Olympiad class, the result is optimized.

 

Hasha patch 72

- SpawnListener class drop.

 

Hasha patch 76

- Edit NPCs templates to fit with new SpawnManager (no effect atm, but it will be needed later on).

- //msg admincommand is moved on more appropriated adminhandler.

- Addition of StringUtil.getTimeStamp, which allows to get a formated second time under (h m s) format.

- RaidBossInfo script initialization is optimized using correctly L2Spawn class concept.

- L2Spawn rework

- x, y, z and heading infos are now stored under SpawnLocation, allowing nice shortcuts and few optimizations.

- startRespawn()/stopRespawn() > setRespawnState(boolean)

 

Side note : it's perfectly normal you receive warning about spawns. I was lazy to edit spawnlist, as it will dissapear soon anyway. Don't create threads about it.

 

 

 

 

 

 

Acis é java 8 sim !!

Irão postar a diff da 358?

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

 

 

Irão postar a diff da 358?

Assim que eu conseguir, posto pra vcs!

kLnregy.jpg

L2STUDIO, seu servidor está aqui!
Não me faça perder tempo se você não tem dinheiro para pagar pelos serviços e produtos. Obrigado!

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 2 weeks later...

 

Aqui amigo:

O conteúdo está oculto, favor efetuar login ou se cadastrar!

 

Contem: Source 350 + difs 351,352,353,354,355,356 e correções

Créditos : Williams Silva e Hl4p3x.

 

Link da DIFF 357:

O conteúdo está oculto, favor efetuar login ou se cadastrar!

 

O que você quis dizer com "e correções"? esse source não contém somente código oficial? foi modificado por alguém?

Galera testei acis 340 ,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350 . Todas estao com bugs na quest do baium e de alguns boss para utilizar essas versao tem que ter experiencia em java pra arruma as quest .

 

Att : Williams Silva

 

Quais os bugs encontrados? Poderia listar eles para que eu veja na rev 357 e crie um patch?

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Fiquei com esse pouco de erro depois de baixar a source do amigo @brunoronning, e add as diff até 357, alguém mais?

 

sYAdPcI.jpg?1

Dá uma espiadinha..

 

Que Deus abençoe você e sua família..

Filipenses%2B4.19.jpg

Jesus está voltando, aceite-o e viva sua glória!!

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Edit: Consegui arrumar.. :ufa:

Editado por llJuniorll™

Dá uma espiadinha..

 

Que Deus abençoe você e sua família..

Filipenses%2B4.19.jpg

Jesus está voltando, aceite-o e viva sua glória!!

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 2 months later...

link de l2jacis 360

O conteúdo está oculto, favor efetuar login ou se cadastrar!

Muito obrigado sucodeuva.

 

Quero aproveitar a publicação e perguntar uma coisa. Andei olhando sobre essas ultimas atualizações e vi sobre 2 bugs: bug de não ganhar xp e o bug de não mostrar os pontos de lutas na oly.. sabem me dizer se existem mesmo esses erros na 360 ou está tudo corrigido?

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Muito obrigado sucodeuva.

 

Quero aproveitar a publicação e perguntar uma coisa. Andei olhando sobre essas ultimas atualizações e vi sobre 2 bugs: bug de não ganhar xp e o bug de não mostrar os pontos de lutas na oly.. sabem me dizer se existem mesmo esses erros na 360 ou está tudo corrigido?

 

O Bug de XP ocorreu sim na acis 359, acredito que 360 ja esteje tudo ok

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Muito obrigado sucodeuva.

 

Quero aproveitar a publicação e perguntar uma coisa. Andei olhando sobre essas ultimas atualizações e vi sobre 2 bugs: bug de não ganhar xp e o bug de não mostrar os pontos de lutas na oly.. sabem me dizer se existem mesmo esses erros na 360 ou está tudo corrigido?

 

 

Deu certo pra voce se der posta pra galera o server Files xD

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Visitante
Responder

×   Você colou conteúdo com formatação.   Remover formatação

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Processando...




×
×
  • Criar Novo...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.