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Herondalles

Bless Enchant, Cristal Enchant

Question

Galera, estou com uma duvida.

gostaria de saber onde eu vou para editar a função do bless enchant para quando ele falhar ele nao zerar a arma, mas manter o enchant.

 

ex.

 

Se eu tentar + 16 no meu bow + 15 e o bless falhar ele continuar +15

 

alguem poderia me ajudar ?

 

 

Att, Herondalles

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12 answers to this question

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Bom amigo, é simples. Siga isso: \gameserver\config\head

Em seguida vá em "Enchant" E procure isso:

# Enchant after break with blessed scroll.
BreakEnchant = 4
<< -- aqui você edita pra quando a arma zera voltar pra quanto?!

O meu servidor está configurado assim, Zerar uma arma volta pra +4


Espero ter ajudado. :onda:

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Bom amigo, é simples. Siga isso: \gameserver\config\head

 

Em seguida vá em "Enchant" E procure isso:

 

# Enchant after break with blessed scroll.

BreakEnchant = 4 << -- aqui você edita pra quando a arma zera voltar pra quanto?!

O meu servidor está configurado assim, Zerar uma arma volta pra +4

 

 

Espero ter ajudado. :onda:

entendi, mas eu queria mesmo que o bless mantenha o encante, por ex: eu quero tacar + 16 se falhar manter +15 saca ? do jeito que ta ai ele volta pro safe configurado.

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17 horas atrás, Marlon disse:

Sim bb, é um código java :3

Tô com um problema onde o Crystal ta lendo 1 unico codigo... Tipo, era pra ser Arma +20 e armor +10, porém, só ta lendo o codigo da arma e os armor chegando a +20

 

 

Usando esse codigo postado, resolve o problema? Arma e armor vão ler seus respectivos enchant?

Em 27/03/2019 at 15:51, StinkyMadness disse:

Try this one, i just code it.. i do not test it but i think will works:
https://pastebin.com/QfHcdvDP

 

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Here you can set up the connection for your server. # Usually you have to change the ExternalHostname option to # - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose) # - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network) # - WAN IP** (if you want to play with friends over internet) # - Questions? => http://l2jfrozen.com # # * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig" # **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com # =================================================================================================== # ================================================================ # General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!! # ================================================================ # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname ExternalHostname = 192.168.15.1 # This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname InternalHostname = 192.168.15.1 # Bind ip of the loginServer, use * to bind on all available IPs LoginserverHostname =* LoginserverPort = 2106 # How many times you can provide an invalid account/pass before the IP gets banned LoginTryBeforeBan = 20 # Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. Provide a value in seconds. Default 10min. (600)   LoginBlockAfterBan = 600 GMMinLevel = 100 # The address on which login will listen for GameServers, use * to bind on all available IPs   LoginHostname =* # The port on which login will listen for GameServers LoginPort = 9014 # If set to True any GameServer can register on your login's free slots AcceptNewGameServer = False # If False, the licence (after the login) will not be shown # It is highly recomended for Account Seciurity to leave this option as defalut (True) ShowLicence = True # Database Pool Type # Possible Values: c3p0 or BoneCP # c3p0: more stable # BoneCP: more performance DatabasePoolType = c3p0 # Database info Driver = com.mysql.jdbc.Driver #Driver=org.hsqldb.jdbcDriver #Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver # Database Settings URL = jdbc:mysql://localhost/l2jdb #URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb #URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password= # Parameters Databases - MYSQL # Login - Mysql's user Login = root # Password - Mysql's Password Password =  # maximum number of simultaneous connecting to the database MaximumDbConnections = 50 # Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0 # The timeout before a new connection to the database (in ms) # default 0 disabled TimeOutConDb = 0 # Sets number of partitions to use. - BoneCP # In order to reduce lock contention and thus improve performance,  # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity,  # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case  # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start  # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out). PartitionCount = 3 # Limit fast connections (input username / password) FastConnectionLimit = 15 # Time of the normal connection (in ms) NormalConnectionTime = 700 # Time fast connection (in ms) FastConnectionTime = 350 # Maximum connections with the 1st IP MaxConnectionPerIP = 50 # The lifetime of the session with the login server.  SessionTTL = 25000 MaxSessions = 100 # Choose the option: "true", to create an account when logging in automatically AutoCreateAccounts = True # Time to renew the IP address of the server in minutes (for dynamic IP) IpUpdateTime = 0 # The configuration of the local subnet # Example : 192.168 # Ppimer : 10.1 NetworkList = 192.168;10.0. # =============================================================== # Test server configuration, not to switch on the game server!  = # =============================================================== # Use the GG client authentication # Login server access let the client without GameGuard ForceGGAuth = False # Including protection from flood # IMPORTANT: Put True for server security. EnableFloodProtection = True # Enable mode "debugging" # With debug you will see more log on console and more messages in game. Debug = False # Switched on "development" Developer = False # ============================================================= # Anti Ddos protection.  # This system works with iptables # ============================================================= # iptables -A INPUT -p tcp --dport 7777 -j DROP # IMPORTANT: Put True for server security. # IMPORTANT: Active only with LINUX OS. EnableDdosProSystem = False # String deny_comms # IMPORTANT: If you don't know what is it, leave as default Deny_noallow_ip_ddos = /sbin/iptables -I INPUT 13 -p tcp --dport 7777 -s $IP -j ACCEPT # Active full log on Login Server console about Ddos protection Fulllog_mode_print = False # ============================================================= # Anti Bruteforce protection. (credits RT-Interlude) # ============================================================= #Count of trying connection to server, after which will be made checking IP addres #for a possible BrutForce #Reducing this value will increase the likelihood of false positives #Increasing this value will reduce the effectiveness of security (more chance find passwords for large accounts) BrutLogonAttempts = 15 #The average time (in seconds) between attempts to connect to the server #Reducing this value will increase the likelihood of false positives #Increasing this value will reduce the effectiveness of security (more chance find passwords for large accounts) BrutAvgTime = 30 #Number of second, for ban IP address, who time BrutAvgTime less specified #900 second = 15 minute  BrutBanIpTime = 900 Assert = False EnableAllExceptionsLog = False DebugPackets = False  Se estiver na área errada por favor, perdoe-me! A dúvida é relacionada a questão de por outro pc na mesma rede para abrir o servidor e poder editar sem ser na máquina que esta RODANDO o server. 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