Ir para conteúdo
  • Cadastre-se

Neophron Classic [Start Edition]


Celestine

Posts recomendados

 

Eu também estou com o Classic, e tenho uma dúvida, toda vez que o personagem morre a tela gira igual ao personagem morrendo, e eu quero tirar isso mais não sei onde que tiro, se alguém solber por favor me fale..... 

isso nao e da system amigo isso e da rev q vc ta usando

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 3 weeks later...

alguém conseguiu tirar aquela barra que fica escrita upgrade ? e o nome  Neophron Start Edition na tela de login ? interface perfeita :)

Quem pensa por si mesmo é livre E ser livre é coisa muito séria Não se pode fechar os olhos Não se pode olhar pra trás Sem se aprender alguma coisa pro futuro.

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 1 month later...

Bug Encontrado!
Não sei se é possível remover esta mensagem das armas Shadow, ela aparece só quando são usados os arquivos dessa interface.

Alguém sabe? Farei uns testes aqui pra ver se tiro.

CMoRWhf.png

CYeAxaZ.png


L2JDREAM PROJECT TEAM

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Em 15/03/2018 at 13:03, DemonikaBR-Marcos disse:

Bug Encontrado!
Não sei se é possível remover esta mensagem das armas Shadow, ela aparece só quando são usados os arquivos dessa interface.

Alguém sabe? Farei uns testes aqui pra ver se tiro.

CMoRWhf.png

Eu quero saber onde coloca as horas.

Pagina - > Lineage 2 - Perfil L2 - > Ricardo Dv Oliveira

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 2 weeks later...

Boa Noite, alguém sabe dizer se com os arquivos está dando Kick depois de 15 min+ de game ?

alguém pode pegar o link de download e disponibilizar certo ? o forum não aceita cadastro mesmo colocando tudo certo .

Editado por davidsonpika2

L2Khaos 1000x - Interlude Mass Pvp

 
Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Em 11/4/2017 at 23:58, Gabrieljdb disse:

Interlude.

 

eu acho q nao tem pq usar no h5

A única coisa que seria interessante ter no h5 era somente a barra de xp no rodapé como no classic e god.

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 3 weeks later...
Em 12/02/2018 at 17:08, MaaaH Playsson disse:

alguém conseguiu tirar aquela barra que fica escrita upgrade ? e o nome  Neophron Start Edition na tela de login ? interface perfeita :)

também queria saber ...

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 11 months later...
  • 1 year later...
  • 7 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
Em 04/11/2017 at 03:00, Celestine disse:

FpQf5Rc.png
Start Edition 


A stable basic version with the necessary functionality. 

 

ADC with L2 Classic design:
 
Click to activate.
Effect on / off.
Counter items.

0DGbZFX.png


5MXGfHd.png
 
 
Bindi shortcuts:
 

The buttons have hints. 5 Shortcuts Sockets: Dynamic change the size of the window buffs:

yX9xZyE.jpg

5MXGfHd.png



j1lJQhA.jpg


5MXGfHd.png
 

 
Maximum - 24 Pixel (Standard) / Medium - 20 Pixel / Minimum - 16 Pixel. Automatic sorting of buffs:

c6CqaSs.jpg


5MXGfHd.png
 
 
Sorts buffs into rows.
Buff / Songs & Dance / Debuff. 
Optional. 
Noblesse Transfer:

FvT33Xf.jpg


5MXGfHd.png
 
 
It transfers Noblesse from a number of buffs to a series of debuffs.
It is displayed in the debuffs, while it remains a buff. 
Optional
 . Debuff timers: Alternative class icons in the party: Optional. Compact style of party window: Optional. On-screen alerts from L2 Classic: Optional. Transparency of Shortcuts: Optional. Chat Transparency: Optional. Shift of the subject in the chat:

kR0nQtB.jpg

49L7zCK.jpg


5MXGfHd.png



DHktGCF.jpg

5MXGfHd.png





TgpjWb7.jpg

5MXGfHd.png





2q2txS2.jpg

5MXGfHd.png





LtigqMP.png

5MXGfHd.png





rKHFZml.jpg

5MXGfHd.png





IpYvy1F.png


 
 
Shows: Name / Sharpening / SA / Number.
Saves the chat prefix and text. Karma Bar:

eRQVXDF.jpg

5MXGfHd.png
 
 
Automatically switches the Experience Bar to the Karma Bar when receiving karma.
Automatically switches the Karma Bar to the Experience Bar, if there is no more karma. Implemented all the main windows that are called from the new menu:

b4yw7lE.jpg


5MXGfHd.png




ONOIqHV.jpg


5MXGfHd.png
 
 
Advanced inventory of L2 Classic:

Sharpening. 
Sorting. 
The L2 Classic Restart / Logout menu:

ONnoiaj.jpg

5MXGfHd.png
 
 
Audit of gained experience.
Audit of the received adena. System Menu L2 Classic: Maps from L2 Classic:

CRs9Qed.png

5MXGfHd.png



http://elfenzhe.nethouse.ru/static/img/0000/0007/0970/70970998.4kasok49sa.W665.png

5MXGfHd.png
 
 
17 cities and 7 auctions.
Manual retouching. 
Accurate calibration.


wmGiy32.jpg



5MXGfHd.png


 

Other windows L2 Classic:

Kt5v4gK.png

ilnnKjr.png

GItlXPP.png

GTKB1rm.png



Rh8czt7.png

Press the Yellow Button to Download the Interface.

All Credits Going to Neophron !
 

Password:  RAWRNPHRNeUIYHpXs




5MXGfHd.png



This version does not contain the functions of automating the game process and pvp scripts. 
Updating and maintaining the functionality of this version is not implemented. 
to get Ultimate Version u have to contact Neophron

NOTE This version works Perfectly and do not gives any Dissconect after 20 Minutes or so.. hope you Enjoy !


 

 
 

link off poderia atualizar novamente por favor ?

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 2 months later...
Em 11/4/2017 at 7:00 AM, Celestine disse:

FpQf5Rc.png
Start Edition  


A stable basic version with the necessary functionality. 

 

ADC with L2 Classic design:
 
Click to activate.
Effect on / off.
Counter items.

0DGbZFX.png


5MXGfHd.png
 
 
Bindi shortcuts:
 

The buttons have hints.  5 Shortcuts Sockets:  Dynamic change the size of the window buffs:

yX9xZyE.jpg

5MXGfHd.png



j1lJQhA.jpg


5MXGfHd.png
 

 
Maximum - 24 Pixel (Standard) / Medium - 20 Pixel / Minimum - 16 Pixel.  Automatic sorting of buffs:

c6CqaSs.jpg


5MXGfHd.png
 
 
Sorts buffs into rows.
Buff / Songs & Dance / Debuff.  
Optional.  
Noblesse Transfer:

FvT33Xf.jpg


5MXGfHd.png
 
 
It transfers Noblesse from a number of buffs to a series of debuffs.
It is displayed in the debuffs, while it remains a buff.  
Optional
  .  Debuff timers:  Alternative class icons in the party:  Optional.  Compact style of party window:  Optional.  On-screen alerts from L2 Classic:  Optional.  Transparency of Shortcuts:  Optional.  Chat Transparency:  Optional.  Shift of the subject in the chat:

kR0nQtB.jpg

49L7zCK.jpg


5MXGfHd.png



DHktGCF.jpg

5MXGfHd.png





TgpjWb7.jpg

5MXGfHd.png





2q2txS2.jpg

5MXGfHd.png





LtigqMP.png

5MXGfHd.png





rKHFZml.jpg

5MXGfHd.png





IpYvy1F.png


 
 
Shows: Name / Sharpening / SA / Number.
Saves the chat prefix and text.  Karma Bar:

eRQVXDF.jpg

5MXGfHd.png
 
 
Automatically switches the Experience Bar to the Karma Bar when receiving karma.
Automatically switches the Karma Bar to the Experience Bar, if there is no more karma.  Implemented all the main windows that are called from the new menu:

b4yw7lE.jpg


5MXGfHd.png




ONOIqHV.jpg


5MXGfHd.png
 
 
Advanced inventory of L2 Classic:

Sharpening.  
Sorting.  
The L2 Classic Restart / Logout menu:

ONnoiaj.jpg

5MXGfHd.png
 
 
Audit of gained experience.
Audit of the received adena.  System Menu L2 Classic:  Maps from L2 Classic:

CRs9Qed.png

5MXGfHd.png



http://elfenzhe.nethouse.ru/static/img/0000/0007/0970/70970998.4kasok49sa.W665.png

5MXGfHd.png
 
 
17 cities and 7 auctions.
Manual retouching.  
Accurate calibration.


wmGiy32.jpg



5MXGfHd.png


 

Other windows L2 Classic:

Kt5v4gK.png

ilnnKjr.png

GItlXPP.png

GTKB1rm.png



Rh8czt7.png

Press the Yellow Button to Download the Interface.

All Credits Going to Neophron !
 

Password: RAWRNPHRNeUIYHpXs




5MXGfHd.png



This version does not contain the functions of automating the game process and pvp scripts.  
Updating and maintaining the functionality of this version is not implemented.  
to get Ultimate Version u have to contact Neophron

NOTE This version works Perfectly and does not give any Disconnect after 20 Minutes or so.. hope you Enjoy !


 

 
 

Link off...

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 1 year later...
  • Registre-se

    Faça parte da maior e  mais antigas comunidades sobre Lineage2 da América Latina.





  • Patrocinadores

  • Quem Está Navegando

    • Nenhum usuário registrado visualizando esta página.
  • Posts

    • Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?     Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?     Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?     Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?     Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?     Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?    
    • muchas gracias muy lindos NPC 🙂
    • relaxa jovem gafanhoto, testa as quests. e posTa os erros indesejaveis.  
    • Se alguém pudesse me ensinar como codificar as missões, eu ficaria feliz em fazer isso sozinho ou pelo menos ajudar. Eu realmente quero jogar em um servidor onde todas as quests funcionem bem e melhor ainda se você puder fazer quests customizadas!
    • mas no interlude, nem todas as quests de class,  vai mostrar onde tem que ir, ate o reborn nao mostrava quando era interlude, só mostrou depois que eles colocaram client classic pra rodar, e ficou melhor ainda quando virou hellbound em diante, mas ha sim alguma chance de modificar isso direto no script para fazer igualmente, só basta te um pouco de paciencia e persistencia exato
    • 408_PathToElvenwizard dá Orion eu tive que mexer tbm, até modifiquei e consegui deixar ela igual do Classic, com a seta e a marcação no mapa. (não retail IL) Dá pra importar py de várias revs, o foda é que não da regular as quest py através do debug em tempo real, pelo menos eu não consegui rsrs
    • Hasta el momento todas las QUESTS son completables si te guias con un tutorial de youtube. El problema es que tienen bugs de locacion y de subquests que no avanzan o no te marcan correctamente a donde ir en el mapa, cosa que en Retail si se ve como corresponde.
    • estranho, mas pelo menos a galera nunca reclamo das quests quando tinha aberto 5x, geral fez class primeira e segunda job, poucos que compraram a class
    • en RUSaCis-3.5 data pack, las Quests estan en formato .java y son diferentes a como estan redactadas en jOrion y jFrozen 1.5 (ProyectX) package net.sf.l2j.gameserver.scripting.quest; import net.sf.l2j.commons.random.Rnd; import net.sf.l2j.gameserver.enums.Paperdoll; import net.sf.l2j.gameserver.enums.QuestStatus; import net.sf.l2j.gameserver.enums.actors.ClassId; import net.sf.l2j.gameserver.model.actor.Creature; import net.sf.l2j.gameserver.model.actor.Npc; import net.sf.l2j.gameserver.model.actor.Player; import net.sf.l2j.gameserver.network.serverpackets.SocialAction; import net.sf.l2j.gameserver.scripting.QuestState; public class Q224_TestOfSagittarius extends SecondClassQuest { private static final String QUEST_NAME = "Q224_TestOfSagittarius"; // Items private static final int BERNARD_INTRODUCTION = 3294; private static final int HAMIL_LETTER_1 = 3295; private static final int HAMIL_LETTER_2 = 3296; private static final int HAMIL_LETTER_3 = 3297; private static final int HUNTER_RUNE_1 = 3298; private static final int HUNTER_RUNE_2 = 3299; private static final int TALISMAN_OF_KADESH = 3300; private static final int TALISMAN_OF_SNAKE = 3301; private static final int MITHRIL_CLIP = 3302; private static final int STAKATO_CHITIN = 3303; private static final int REINFORCED_BOWSTRING = 3304; private static final int MANASHEN_HORN = 3305; private static final int BLOOD_OF_LIZARDMAN = 3306; private static final int CRESCENT_MOON_BOW = 3028; private static final int WOODEN_ARROW = 17; // Rewards private static final int MARK_OF_SAGITTARIUS = 3293; // NPCs private static final int BERNARD = 30702; private static final int HAMIL = 30626; private static final int SIR_ARON_TANFORD = 30653; private static final int VOKIAN = 30514; private static final int GAUEN = 30717; // Monsters private static final int ANT = 20079; private static final int ANT_CAPTAIN = 20080; private static final int ANT_OVERSEER = 20081; private static final int ANT_RECRUIT = 20082; private static final int ANT_PATROL = 20084; private static final int ANT_GUARD = 20086; private static final int NOBLE_ANT = 20089; private static final int NOBLE_ANT_LEADER = 20090; private static final int BREKA_ORC_SHAMAN = 20269; private static final int BREKA_ORC_OVERLORD = 20270; private static final int MARSH_STAKATO_WORKER = 20230; private static final int MARSH_STAKATO_SOLDIER = 20232; private static final int MARSH_STAKATO_DRONE = 20234; private static final int MARSH_SPIDER = 20233; private static final int ROAD_SCAVENGER = 20551; private static final int MANASHEN_GARGOYLE = 20563; private static final int LETO_LIZARDMAN = 20577; private static final int LETO_LIZARDMAN_ARCHER = 20578; private static final int LETO_LIZARDMAN_SOLDIER = 20579; private static final int LETO_LIZARDMAN_WARRIOR = 20580; private static final int LETO_LIZARDMAN_SHAMAN = 20581; private static final int LETO_LIZARDMAN_OVERLORD = 20582; private static final int SERPENT_DEMON_KADESH = 27090; public Q224_TestOfSagittarius() { super(224, "Test Of Sagittarius"); setItemsIds(BERNARD_INTRODUCTION, HAMIL_LETTER_1, HAMIL_LETTER_2, HAMIL_LETTER_3, HUNTER_RUNE_1, HUNTER_RUNE_2, TALISMAN_OF_KADESH, TALISMAN_OF_SNAKE, MITHRIL_CLIP, STAKATO_CHITIN, REINFORCED_BOWSTRING, MANASHEN_HORN, BLOOD_OF_LIZARDMAN, CRESCENT_MOON_BOW); addQuestStart(BERNARD); addTalkId(BERNARD, HAMIL, SIR_ARON_TANFORD, VOKIAN, GAUEN); addMyDying(ANT, ANT_CAPTAIN, ANT_OVERSEER, ANT_RECRUIT, ANT_PATROL, ANT_GUARD, NOBLE_ANT, NOBLE_ANT_LEADER, BREKA_ORC_SHAMAN, BREKA_ORC_OVERLORD, MARSH_STAKATO_WORKER, MARSH_STAKATO_SOLDIER, MARSH_STAKATO_DRONE, MARSH_SPIDER, ROAD_SCAVENGER, MANASHEN_GARGOYLE, LETO_LIZARDMAN, LETO_LIZARDMAN_ARCHER, LETO_LIZARDMAN_SOLDIER, LETO_LIZARDMAN_WARRIOR, LETO_LIZARDMAN_SHAMAN, LETO_LIZARDMAN_OVERLORD, SERPENT_DEMON_KADESH); } @Override public String onAdvEvent(String event, Npc npc, Player player) { String htmltext = event; QuestState st = player.getQuestList().getQuestState(QUEST_NAME); if (st == null) return htmltext; // BERNARD if (event.equalsIgnoreCase("30702-04.htm")) { st.setState(QuestStatus.STARTED); st.setCond(1); playSound(player, SOUND_ACCEPT); giveItems(player, BERNARD_INTRODUCTION, 1); if (giveDimensionalDiamonds39(player)) htmltext = "30702-04a.htm"; } // HAMIL else if (event.equalsIgnoreCase("30626-03.htm")) { st.setCond(2); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, BERNARD_INTRODUCTION, 1); giveItems(player, HAMIL_LETTER_1, 1); } else if (event.equalsIgnoreCase("30626-07.htm")) { st.setCond(5); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, HUNTER_RUNE_1, 10); giveItems(player, HAMIL_LETTER_2, 1); } // SIR_ARON_TANFORD else if (event.equalsIgnoreCase("30653-02.htm")) { st.setCond(3); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, HAMIL_LETTER_1, 1); } // VOKIAN else if (event.equalsIgnoreCase("30514-02.htm")) { st.setCond(6); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, HAMIL_LETTER_2, 1); } return htmltext; } @Override public String onTalk(Npc npc, Player player) { String htmltext = getNoQuestMsg(); QuestState st = player.getQuestList().getQuestState(QUEST_NAME); if (st == null) return htmltext; switch (st.getState()) { case CREATED: if (player.getClassId() != ClassId.ROGUE && player.getClassId() != ClassId.ELVEN_SCOUT && player.getClassId() != ClassId.ASSASSIN) htmltext = "30702-02.htm"; else if (player.getStatus().getLevel() < 39) htmltext = "30702-01.htm"; else htmltext = "30702-03.htm"; break; case STARTED: int cond = st.getCond(); switch (npc.getNpcId()) { case BERNARD: htmltext = "30702-05.htm"; break; case HAMIL: if (cond == 1) htmltext = "30626-01.htm"; else if (cond == 2 || cond == 3) htmltext = "30626-04.htm"; else if (cond == 4) htmltext = "30626-05.htm"; else if (cond > 4 && cond < 8) htmltext = "30626-08.htm"; else if (cond == 8) { htmltext = "30626-09.htm"; st.setCond(9); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, HUNTER_RUNE_2, 10); giveItems(player, HAMIL_LETTER_3, 1); } else if (cond > 8 && cond < 12) htmltext = "30626-10.htm"; else if (cond == 12) { htmltext = "30626-11.htm"; st.setCond(13); playSound(player, SOUND_MIDDLE); } else if (cond == 13) htmltext = "30626-12.htm"; else if (cond == 14) { htmltext = "30626-13.htm"; takeItems(player, BLOOD_OF_LIZARDMAN, -1); takeItems(player, CRESCENT_MOON_BOW, 1); takeItems(player, TALISMAN_OF_KADESH, 1); giveItems(player, MARK_OF_SAGITTARIUS, 1); rewardExpAndSp(player, 54726, 20250); player.broadcastPacket(new SocialAction(player, 3)); playSound(player, SOUND_FINISH); st.exitQuest(false); } break; case SIR_ARON_TANFORD: if (cond == 2) htmltext = "30653-01.htm"; else if (cond > 2) htmltext = "30653-03.htm"; break; case VOKIAN: if (cond == 5) htmltext = "30514-01.htm"; else if (cond == 6) htmltext = "30514-03.htm"; else if (cond == 7) { htmltext = "30514-04.htm"; st.setCond(8); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, TALISMAN_OF_SNAKE, 1); } else if (cond > 7) htmltext = "30514-05.htm"; break; case GAUEN: if (cond == 9) { htmltext = "30717-01.htm"; st.setCond(10); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, HAMIL_LETTER_3, 1); } else if (cond == 10) htmltext = "30717-03.htm"; else if (cond == 11) { htmltext = "30717-02.htm"; st.setCond(12); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, MANASHEN_HORN, 1); takeItems(player, MITHRIL_CLIP, 1); takeItems(player, REINFORCED_BOWSTRING, 1); takeItems(player, STAKATO_CHITIN, 1); giveItems(player, CRESCENT_MOON_BOW, 1); giveItems(player, WOODEN_ARROW, 10); } else if (cond > 11) htmltext = "30717-04.htm"; break; } break; case COMPLETED: htmltext = getAlreadyCompletedMsg(); break; } return htmltext; } @Override public void onMyDying(Npc npc, Creature killer) { final Player player = killer.getActingPlayer(); final QuestState st = checkPlayerState(player, npc, QuestStatus.STARTED); if (st == null) return; switch (npc.getNpcId()) { case ANT: case ANT_CAPTAIN: case ANT_OVERSEER: case ANT_RECRUIT: case ANT_PATROL: case ANT_GUARD: case NOBLE_ANT: case NOBLE_ANT_LEADER: if (st.getCond() == 3 && dropItems(player, HUNTER_RUNE_1, 1, 10, 500000)) st.setCond(4); break; case BREKA_ORC_SHAMAN: case BREKA_ORC_OVERLORD: if (st.getCond() == 6 && dropItems(player, HUNTER_RUNE_2, 1, 10, 500000)) { st.setCond(7); giveItems(player, TALISMAN_OF_SNAKE, 1); } break; case MARSH_STAKATO_WORKER: case MARSH_STAKATO_SOLDIER: case MARSH_STAKATO_DRONE: if (st.getCond() == 10 && dropItems(player, STAKATO_CHITIN, 1, 1, 100000) && player.getInventory().hasItems(MANASHEN_HORN, MITHRIL_CLIP, REINFORCED_BOWSTRING)) st.setCond(11); break; case MARSH_SPIDER: if (st.getCond() == 10 && dropItems(player, REINFORCED_BOWSTRING, 1, 1, 100000) && player.getInventory().hasItems(MANASHEN_HORN, MITHRIL_CLIP, STAKATO_CHITIN)) st.setCond(11); break; case ROAD_SCAVENGER: if (st.getCond() == 10 && dropItems(player, MITHRIL_CLIP, 1, 1, 100000) && player.getInventory().hasItems(MANASHEN_HORN, REINFORCED_BOWSTRING, STAKATO_CHITIN)) st.setCond(11); break; case MANASHEN_GARGOYLE: if (st.getCond() == 10 && dropItems(player, MANASHEN_HORN, 1, 1, 100000) && player.getInventory().hasItems(REINFORCED_BOWSTRING, MITHRIL_CLIP, STAKATO_CHITIN)) st.setCond(11); break; case LETO_LIZARDMAN: case LETO_LIZARDMAN_ARCHER: case LETO_LIZARDMAN_SOLDIER: case LETO_LIZARDMAN_WARRIOR: case LETO_LIZARDMAN_SHAMAN: case LETO_LIZARDMAN_OVERLORD: if (st.getCond() == 13) { if (((player.getInventory().getItemCount(BLOOD_OF_LIZARDMAN) - 120) * 5) > Rnd.get(100)) { playSound(player, SOUND_BEFORE_BATTLE); takeItems(player, BLOOD_OF_LIZARDMAN, -1); addSpawn(SERPENT_DEMON_KADESH, player, false, 300000, true); } else dropItemsAlways(player, BLOOD_OF_LIZARDMAN, 1, 0); } break; case SERPENT_DEMON_KADESH: if (st.getCond() == 13) { if (player.getInventory().getItemIdFrom(Paperdoll.RHAND) == CRESCENT_MOON_BOW) { st.setCond(14); playSound(player, SOUND_MIDDLE); giveItems(player, TALISMAN_OF_KADESH, 1); } else addSpawn(SERPENT_DEMON_KADESH, player, false, 300000, true); } break; } } }  
×
×
  • Criar Novo...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.