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L2BattleRoyale Opening 27th of July


Elfocrash

Posts recomendados

L2BattleRoyale. Quick, fun, fair.

 

The server

 

  • The game engine is designed to run infinite instanced games in parallel, so you don't have to wait to play a game.
  • Every character has the same stats.
  • Level is 1 and it doesn't matter.
  • You cannot level up (for now).
  •  Armors are COSMETIC ONLY. They give no stats or skills.
  • The main game lobby is the town of Giran.
  • You can queue for a game using the Tutorial window which is always visible in the lobby.
  • There are no classes. Instead your class is set based on the item you are currently wielding.
  • There are 5 ranks of weapons
    • D Grade: One low level skill
    • C Grade: One higher level skill
    • B Grade: An extra skill
    • A Grade: An extra skill
    •  S Grade: An extra skill
  • You gain adena in games and you can use them to buy cosmetic items.

 

The game's rules

 

IvrkZKi.png

 

The objective is simple. Be the last man standing in the game.

 

Each game has 4 phases.

  • Teleport to the map
  • Game starting
  • n Circle stages
  • Game ending

 

Each map has a minimum and a maximum amount of players it can host.
When the minimum amount is in the queue then a game will start it's teleport stage.
If the game isn't full at this stage then people can still join. If someone leaves, the game is aborted.

 

During the "Game starting" stage you can run around but you cannot attack or pickup items. At the end of this stage the chests will spawn.

 

During the "Circles" stage you must loot chests for weapons and other items like potions and prepare for the pvp that is to come.

Two circles will also spawn. 
    - The Blue Circle indicates that if you go outside you will take damage per second.
    - The White circle indicates where the blue circle will be at the end of the round.

You have to stay inside the blue circle if you don't want to take any damage. While outside the White Circle, you will get a radar above your character pointing you to the White Circle.

Be the last man standing and win the game.

 

The season system

 

After the launch a season system will be introduced.

Each season lasts for 1 month. During this period all your stats will be recorded.
By the end of the month the top 5 players will get Hero aura and Hero Circlets, while the top one will get the Castle Circlet.

A leaderboard with all the stats will be ingame and on the website.

 

The weapon classes

 

  • Rogue
  • Mage
  • Duelist
  • Archer
  • Warlord
  • Fists dude (Need a better name)

 

Gameplay

 

Here are a couple of videos showcases what a 5man game looks like

 

Disclaimer

 

This server is NOT your typical L2. It bites off the Battle Royale genre and it adapts it for Lineage2. If quick and fair pvp sounds fun then I would highly recommend you give it a go before rejecting it.

This is also NOT a pay to win server. In fact there will NEVER BE DONATIONS THAT GIVE ANY COMPETITIVE ADVANTAGE EVER. Doesn't matter if you start today or in 2 months, you will have equal chances in winning.


Wanna join the fun?

The server is up on Technical Alpha stage. You can test our 5-Man map and the 7 Weapon Classes today at 17:00 BST (19:00 Greek time)

 

Download the l2.ini here

 

http://l2battleroyale.com

 

For more info join us on Discord today!

discord.png

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Skilled developer! Good luck with ur server. ?

kLnregy.jpg

L2STUDIO, seu servidor está aqui!
Não me faça perder tempo se você não tem dinheiro para pagar pelos serviços e produtos. Obrigado!

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  • 8 months later...
Em 21/07/2018 at 10:28, Elfocrash disse:

L2BattleRoyale. Rápido, divertido e justo.

 

O servidor

 

  • O mecanismo de jogo é projetado para rodar jogos infinitamente instanciados em paralelo, então você não precisa esperar para jogar um jogo.
  • Cada personagem tem as mesmas estatísticas.
  • O nível é 1 e isso não importa.
  • Você não pode subir de nível (por enquanto).
  •  Armaduras são apenas cosméticas. Eles não dão estatísticas ou habilidades.
  • O lobby principal do jogo é a cidade de Giran.
  • Você pode fazer fila para um jogo usando a janela Tutorial, que está sempre visível no lobby.
  • Não há aulas. Em vez disso, sua classe é definida com base no item que você está usando no momento.
  • Existem 5 fileiras de armas
    • Grau D: Uma habilidade de baixo nível
    • Grau C: uma habilidade de nível superior
    • B Grade: uma habilidade extra
    • Um grau: uma habilidade extra
    •  S Grade: uma habilidade extra
  • Você ganha adena em jogos e você pode usá-los para comprar itens cosméticos.

 

Regras do jogo

 

IvrkZKi.png

 

O objetivo é simples. Seja o último homem em pé no jogo.

 

Cada jogo tem 4 fases.

  • Teleportar para o mapa
  • Partida do jogo
  • n estágios do círculo
  • Final do jogo

 

Cada mapa tem uma quantidade mínima e máxima de jogadores que pode hospedar.
Quando a quantia mínima estiver na fila, um jogo iniciará o estágio de teleporte.
Se o jogo não estiver cheio nesta fase, as pessoas ainda poderão participar. Se alguém sair, o jogo é abortado.

 

Durante o estágio "Início do jogo" você pode correr, mas não pode atacar ou pegar itens. No final desta fase, os baús irão aparecer.

 

Durante o estágio "Círculos", você deve roubar baús para armas e outros itens, como poções, e se preparar para o pvp que está por vir.

Dois círculos também irão aparecer. 
    - O Círculo Azul indica que, se você for para fora, sofrerá dano por segundo.
    - O círculo branco indica onde o círculo azul estará no final da rodada.

Você tem que ficar dentro do círculo azul se você não quiser sofrer nenhum dano. Enquanto estiver fora do Círculo Branco, você obterá um radar acima do seu personagem, apontando-o para o Círculo Branco.

Seja o último homem de pé e ganhe o jogo.

 

O sistema da temporada

 

Após o lançamento, um sistema de temporada será introduzido.

Cada temporada dura 1 mês. Durante este período todas as suas estatísticas serão gravadas.
No final do mês, os 5 melhores jogadores receberão a aura Hero e os Hero Circlets, enquanto o top receberá o Circlet do Castelo.

Um ranking com todas as estatísticas será no jogo e no site.

 

As classes de armas

 

  • Vampiro
  • Mago
  • Duelista
  • Arqueiro
  • Senhor da guerra
  • Fists dude (Precisa de um nome melhor)

 

Jogabilidade

 

Aqui estão alguns vídeos que mostram como um jogo 5man se parece

 

aviso Legal

 

Este servidor não é seu típico L2. Ele morde o gênero Battle Royale e o adapta para o Lineage2. Se rápido e justo pvp soa divertido, então eu recomendo que você dê uma chance antes de rejeitá-lo.

Este também não é um pagamento para ganhar servidor. Na verdade, NUNCA SERÃO DOAÇÕES QUE OFERECEM QUALQUER VANTAGEM COMPETITIVA NUNCA . Não importa se você começa hoje ou em 2 meses, você terá chances iguais de ganhar.


Quer se juntar a diversão?

O servidor está no estágio técnico Alpha. Você pode testar o nosso mapa de 5-Man e as 7 Classes de Armas hoje às 17:00 BST (19:00 hora da Grécia)

 

Baixe o l2.ini aqui

 

http://l2battleroyale.com

 

Para mais informações, junte-se a nós no Discord hoje!

discord.png

OTIMA IDEIA, teria como fornecer o L2BattleRoyale como MOD ?

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    • Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?     Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?     Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?     Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?     Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?     Teria como fazer do dusk shield e do zombie shield dessa maneira?    
    • muchas gracias muy lindos NPC 🙂
    • relaxa jovem gafanhoto, testa as quests. e posTa os erros indesejaveis.  
    • Se alguém pudesse me ensinar como codificar as missões, eu ficaria feliz em fazer isso sozinho ou pelo menos ajudar. Eu realmente quero jogar em um servidor onde todas as quests funcionem bem e melhor ainda se você puder fazer quests customizadas!
    • mas no interlude, nem todas as quests de class,  vai mostrar onde tem que ir, ate o reborn nao mostrava quando era interlude, só mostrou depois que eles colocaram client classic pra rodar, e ficou melhor ainda quando virou hellbound em diante, mas ha sim alguma chance de modificar isso direto no script para fazer igualmente, só basta te um pouco de paciencia e persistencia exato
    • 408_PathToElvenwizard dá Orion eu tive que mexer tbm, até modifiquei e consegui deixar ela igual do Classic, com a seta e a marcação no mapa. (não retail IL) Dá pra importar py de várias revs, o foda é que não da regular as quest py através do debug em tempo real, pelo menos eu não consegui rsrs
    • Hasta el momento todas las QUESTS son completables si te guias con un tutorial de youtube. El problema es que tienen bugs de locacion y de subquests que no avanzan o no te marcan correctamente a donde ir en el mapa, cosa que en Retail si se ve como corresponde.
    • estranho, mas pelo menos a galera nunca reclamo das quests quando tinha aberto 5x, geral fez class primeira e segunda job, poucos que compraram a class
    • en RUSaCis-3.5 data pack, las Quests estan en formato .java y son diferentes a como estan redactadas en jOrion y jFrozen 1.5 (ProyectX) package net.sf.l2j.gameserver.scripting.quest; import net.sf.l2j.commons.random.Rnd; import net.sf.l2j.gameserver.enums.Paperdoll; import net.sf.l2j.gameserver.enums.QuestStatus; import net.sf.l2j.gameserver.enums.actors.ClassId; import net.sf.l2j.gameserver.model.actor.Creature; import net.sf.l2j.gameserver.model.actor.Npc; import net.sf.l2j.gameserver.model.actor.Player; import net.sf.l2j.gameserver.network.serverpackets.SocialAction; import net.sf.l2j.gameserver.scripting.QuestState; public class Q224_TestOfSagittarius extends SecondClassQuest { private static final String QUEST_NAME = "Q224_TestOfSagittarius"; // Items private static final int BERNARD_INTRODUCTION = 3294; private static final int HAMIL_LETTER_1 = 3295; private static final int HAMIL_LETTER_2 = 3296; private static final int HAMIL_LETTER_3 = 3297; private static final int HUNTER_RUNE_1 = 3298; private static final int HUNTER_RUNE_2 = 3299; private static final int TALISMAN_OF_KADESH = 3300; private static final int TALISMAN_OF_SNAKE = 3301; private static final int MITHRIL_CLIP = 3302; private static final int STAKATO_CHITIN = 3303; private static final int REINFORCED_BOWSTRING = 3304; private static final int MANASHEN_HORN = 3305; private static final int BLOOD_OF_LIZARDMAN = 3306; private static final int CRESCENT_MOON_BOW = 3028; private static final int WOODEN_ARROW = 17; // Rewards private static final int MARK_OF_SAGITTARIUS = 3293; // NPCs private static final int BERNARD = 30702; private static final int HAMIL = 30626; private static final int SIR_ARON_TANFORD = 30653; private static final int VOKIAN = 30514; private static final int GAUEN = 30717; // Monsters private static final int ANT = 20079; private static final int ANT_CAPTAIN = 20080; private static final int ANT_OVERSEER = 20081; private static final int ANT_RECRUIT = 20082; private static final int ANT_PATROL = 20084; private static final int ANT_GUARD = 20086; private static final int NOBLE_ANT = 20089; private static final int NOBLE_ANT_LEADER = 20090; private static final int BREKA_ORC_SHAMAN = 20269; private static final int BREKA_ORC_OVERLORD = 20270; private static final int MARSH_STAKATO_WORKER = 20230; private static final int MARSH_STAKATO_SOLDIER = 20232; private static final int MARSH_STAKATO_DRONE = 20234; private static final int MARSH_SPIDER = 20233; private static final int ROAD_SCAVENGER = 20551; private static final int MANASHEN_GARGOYLE = 20563; private static final int LETO_LIZARDMAN = 20577; private static final int LETO_LIZARDMAN_ARCHER = 20578; private static final int LETO_LIZARDMAN_SOLDIER = 20579; private static final int LETO_LIZARDMAN_WARRIOR = 20580; private static final int LETO_LIZARDMAN_SHAMAN = 20581; private static final int LETO_LIZARDMAN_OVERLORD = 20582; private static final int SERPENT_DEMON_KADESH = 27090; public Q224_TestOfSagittarius() { super(224, "Test Of Sagittarius"); setItemsIds(BERNARD_INTRODUCTION, HAMIL_LETTER_1, HAMIL_LETTER_2, HAMIL_LETTER_3, HUNTER_RUNE_1, HUNTER_RUNE_2, TALISMAN_OF_KADESH, TALISMAN_OF_SNAKE, MITHRIL_CLIP, STAKATO_CHITIN, REINFORCED_BOWSTRING, MANASHEN_HORN, BLOOD_OF_LIZARDMAN, CRESCENT_MOON_BOW); addQuestStart(BERNARD); addTalkId(BERNARD, HAMIL, SIR_ARON_TANFORD, VOKIAN, GAUEN); addMyDying(ANT, ANT_CAPTAIN, ANT_OVERSEER, ANT_RECRUIT, ANT_PATROL, ANT_GUARD, NOBLE_ANT, NOBLE_ANT_LEADER, BREKA_ORC_SHAMAN, BREKA_ORC_OVERLORD, MARSH_STAKATO_WORKER, MARSH_STAKATO_SOLDIER, MARSH_STAKATO_DRONE, MARSH_SPIDER, ROAD_SCAVENGER, MANASHEN_GARGOYLE, LETO_LIZARDMAN, LETO_LIZARDMAN_ARCHER, LETO_LIZARDMAN_SOLDIER, LETO_LIZARDMAN_WARRIOR, LETO_LIZARDMAN_SHAMAN, LETO_LIZARDMAN_OVERLORD, SERPENT_DEMON_KADESH); } @Override public String onAdvEvent(String event, Npc npc, Player player) { String htmltext = event; QuestState st = player.getQuestList().getQuestState(QUEST_NAME); if (st == null) return htmltext; // BERNARD if (event.equalsIgnoreCase("30702-04.htm")) { st.setState(QuestStatus.STARTED); st.setCond(1); playSound(player, SOUND_ACCEPT); giveItems(player, BERNARD_INTRODUCTION, 1); if (giveDimensionalDiamonds39(player)) htmltext = "30702-04a.htm"; } // HAMIL else if (event.equalsIgnoreCase("30626-03.htm")) { st.setCond(2); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, BERNARD_INTRODUCTION, 1); giveItems(player, HAMIL_LETTER_1, 1); } else if (event.equalsIgnoreCase("30626-07.htm")) { st.setCond(5); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, HUNTER_RUNE_1, 10); giveItems(player, HAMIL_LETTER_2, 1); } // SIR_ARON_TANFORD else if (event.equalsIgnoreCase("30653-02.htm")) { st.setCond(3); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, HAMIL_LETTER_1, 1); } // VOKIAN else if (event.equalsIgnoreCase("30514-02.htm")) { st.setCond(6); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, HAMIL_LETTER_2, 1); } return htmltext; } @Override public String onTalk(Npc npc, Player player) { String htmltext = getNoQuestMsg(); QuestState st = player.getQuestList().getQuestState(QUEST_NAME); if (st == null) return htmltext; switch (st.getState()) { case CREATED: if (player.getClassId() != ClassId.ROGUE && player.getClassId() != ClassId.ELVEN_SCOUT && player.getClassId() != ClassId.ASSASSIN) htmltext = "30702-02.htm"; else if (player.getStatus().getLevel() < 39) htmltext = "30702-01.htm"; else htmltext = "30702-03.htm"; break; case STARTED: int cond = st.getCond(); switch (npc.getNpcId()) { case BERNARD: htmltext = "30702-05.htm"; break; case HAMIL: if (cond == 1) htmltext = "30626-01.htm"; else if (cond == 2 || cond == 3) htmltext = "30626-04.htm"; else if (cond == 4) htmltext = "30626-05.htm"; else if (cond > 4 && cond < 8) htmltext = "30626-08.htm"; else if (cond == 8) { htmltext = "30626-09.htm"; st.setCond(9); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, HUNTER_RUNE_2, 10); giveItems(player, HAMIL_LETTER_3, 1); } else if (cond > 8 && cond < 12) htmltext = "30626-10.htm"; else if (cond == 12) { htmltext = "30626-11.htm"; st.setCond(13); playSound(player, SOUND_MIDDLE); } else if (cond == 13) htmltext = "30626-12.htm"; else if (cond == 14) { htmltext = "30626-13.htm"; takeItems(player, BLOOD_OF_LIZARDMAN, -1); takeItems(player, CRESCENT_MOON_BOW, 1); takeItems(player, TALISMAN_OF_KADESH, 1); giveItems(player, MARK_OF_SAGITTARIUS, 1); rewardExpAndSp(player, 54726, 20250); player.broadcastPacket(new SocialAction(player, 3)); playSound(player, SOUND_FINISH); st.exitQuest(false); } break; case SIR_ARON_TANFORD: if (cond == 2) htmltext = "30653-01.htm"; else if (cond > 2) htmltext = "30653-03.htm"; break; case VOKIAN: if (cond == 5) htmltext = "30514-01.htm"; else if (cond == 6) htmltext = "30514-03.htm"; else if (cond == 7) { htmltext = "30514-04.htm"; st.setCond(8); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, TALISMAN_OF_SNAKE, 1); } else if (cond > 7) htmltext = "30514-05.htm"; break; case GAUEN: if (cond == 9) { htmltext = "30717-01.htm"; st.setCond(10); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, HAMIL_LETTER_3, 1); } else if (cond == 10) htmltext = "30717-03.htm"; else if (cond == 11) { htmltext = "30717-02.htm"; st.setCond(12); playSound(player, SOUND_MIDDLE); takeItems(player, MANASHEN_HORN, 1); takeItems(player, MITHRIL_CLIP, 1); takeItems(player, REINFORCED_BOWSTRING, 1); takeItems(player, STAKATO_CHITIN, 1); giveItems(player, CRESCENT_MOON_BOW, 1); giveItems(player, WOODEN_ARROW, 10); } else if (cond > 11) htmltext = "30717-04.htm"; break; } break; case COMPLETED: htmltext = getAlreadyCompletedMsg(); break; } return htmltext; } @Override public void onMyDying(Npc npc, Creature killer) { final Player player = killer.getActingPlayer(); final QuestState st = checkPlayerState(player, npc, QuestStatus.STARTED); if (st == null) return; switch (npc.getNpcId()) { case ANT: case ANT_CAPTAIN: case ANT_OVERSEER: case ANT_RECRUIT: case ANT_PATROL: case ANT_GUARD: case NOBLE_ANT: case NOBLE_ANT_LEADER: if (st.getCond() == 3 && dropItems(player, HUNTER_RUNE_1, 1, 10, 500000)) st.setCond(4); break; case BREKA_ORC_SHAMAN: case BREKA_ORC_OVERLORD: if (st.getCond() == 6 && dropItems(player, HUNTER_RUNE_2, 1, 10, 500000)) { st.setCond(7); giveItems(player, TALISMAN_OF_SNAKE, 1); } break; case MARSH_STAKATO_WORKER: case MARSH_STAKATO_SOLDIER: case MARSH_STAKATO_DRONE: if (st.getCond() == 10 && dropItems(player, STAKATO_CHITIN, 1, 1, 100000) && player.getInventory().hasItems(MANASHEN_HORN, MITHRIL_CLIP, REINFORCED_BOWSTRING)) st.setCond(11); break; case MARSH_SPIDER: if (st.getCond() == 10 && dropItems(player, REINFORCED_BOWSTRING, 1, 1, 100000) && player.getInventory().hasItems(MANASHEN_HORN, MITHRIL_CLIP, STAKATO_CHITIN)) st.setCond(11); break; case ROAD_SCAVENGER: if (st.getCond() == 10 && dropItems(player, MITHRIL_CLIP, 1, 1, 100000) && player.getInventory().hasItems(MANASHEN_HORN, REINFORCED_BOWSTRING, STAKATO_CHITIN)) st.setCond(11); break; case MANASHEN_GARGOYLE: if (st.getCond() == 10 && dropItems(player, MANASHEN_HORN, 1, 1, 100000) && player.getInventory().hasItems(REINFORCED_BOWSTRING, MITHRIL_CLIP, STAKATO_CHITIN)) st.setCond(11); break; case LETO_LIZARDMAN: case LETO_LIZARDMAN_ARCHER: case LETO_LIZARDMAN_SOLDIER: case LETO_LIZARDMAN_WARRIOR: case LETO_LIZARDMAN_SHAMAN: case LETO_LIZARDMAN_OVERLORD: if (st.getCond() == 13) { if (((player.getInventory().getItemCount(BLOOD_OF_LIZARDMAN) - 120) * 5) > Rnd.get(100)) { playSound(player, SOUND_BEFORE_BATTLE); takeItems(player, BLOOD_OF_LIZARDMAN, -1); addSpawn(SERPENT_DEMON_KADESH, player, false, 300000, true); } else dropItemsAlways(player, BLOOD_OF_LIZARDMAN, 1, 0); } break; case SERPENT_DEMON_KADESH: if (st.getCond() == 13) { if (player.getInventory().getItemIdFrom(Paperdoll.RHAND) == CRESCENT_MOON_BOW) { st.setCond(14); playSound(player, SOUND_MIDDLE); giveItems(player, TALISMAN_OF_KADESH, 1); } else addSpawn(SERPENT_DEMON_KADESH, player, false, 300000, true); } break; } } }  
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