Ir para conteúdo
  • Cadastre-se
Entre para seguir isso  
MrRees

Classic DDF

Posts recomendados

http://puu.sh/CKqtU/f38052c273.rar

file edits do not work with these files, and im not sure if this is right section

can buy if they need to be custom made- (must show me you know how to make it otherwise im just going to assume you are selling a share

need ddfs for classic (protocol 152 7s):

SkillName_Classic-eu

ElementalSpiritStat_Classic

ElementalSpirit_Classic

CombinationItemData_Classic

CharGrp

RaidData_Classic-eu

and also this one http://puu.sh/CKtsj/ffd6237bed.dat

If i can only pick 2, only CombinationItemData_Classic and RaidData_Classic-eu

Compartilhar este post

Link para o post
Compartilhar em outros sites

Precisando de Dedicado ou VPS?

Conheça a L2JCenter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Visitante
Responder

×   Você colou conteúdo com formatação.   Remover formatação

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Processando...
Entre para seguir isso  

• Mudanças no Login

Preste atenção às mudanças no método de login.

Com a migração para nomes de usuário IPB4 não existe mais.

Você deve usar seu nome de exibição ou email em vez de nome de usuário.

• Quem Está Navegando

Nenhum usuário registrado visualizando esta página.

• L2JFROZEN-1132 Não consigo colocar essa flagzone já tentei de várias formas, só consegui colocar uma pequena parte, muito pequena mesmo. Alguém me ajuda.. O lugar que eu quero colocar flag é Valley of the Lords <!-- Area PVP Zone -->     <zone id='9999' type='FlagZone' shape='NPoly' minZ='-1750' maxZ='-1049'>           <node X="13962" Y="-120492" />           <node X="16534" Y="-132593" />           <node X="21955" Y="-133760" />           <node X="24727" Y="-129213" />           <node X="36718" Y="-119645" />           <node X="35583" Y="-117613" />         </zone>
    • Alguém poderia disponibilizar essas tatoos para mim por favor? para cronica Freya. Tattoo of Power - 10% P.Atk Tattoo of Fire - 10% M.Def Tattoo of Resolve - 10% Speed Tattoo of Flame - 10% M.atk Tattoo of Bravery - 5% Critical Rate Tattoo of Absolute - 5% HP Tattoo of Soul - 10% Atk Speed Tattoo of Avadon - 10% Caste Speed Tattoo of Doom - 10% P.def Tattoo of Divine - 10% Critical Atk
    • BUENOS DIAS ME PUEDEN AYUDAR PORFAVOR  ,COMO TENGO QUE CREAR ESTA TABLE EN NAVICAT  LES DEJO LA INFORMACION CREATE TABLE `subclass_list` (   `player_id` varchar(40) NOT NULL,   `currentsub` int(3) NOT NULL DEFAULT '0',   `sub_index` int(3) NOT NULL DEFAULT '0',   `subclassid0` int(3) NOT NULL DEFAULT '-1',   `subclassid1` int(3) NOT NULL DEFAULT '-1',   `subclassid2` int(3) NOT NULL DEFAULT '-1',   `subclassid3` int(3) NOT NULL DEFAULT '-1' ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;  
    • resolvido.
  • Criar Novo...