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belf

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  1. this is something that i'm behind for some time too. (:'
  2. L2JOne conseguiria me mandar o link do Mod de transformação que vc fez pra iL meu nobre ? dei uma olhada porem não vi nada referente ao que vc diz ter feito..
  3. oooh 😄 Tranks SGERfjs ♥ I am immensely grateful for adapting the Skill made by Neves. thank you very much my nobleman. not wanting to abuse. if you have time. would you be able to make another one of the fafurion that does not contain wings and just explodes water? if it’s not too much work, and it’s not a big hassle. I would be immensely grateful!
  4. really a pity: / i need to interlude. I have a low project, with the extra instances using duplicate of Valakas and Antharas instances for Lindvior and Fafurion. with their original maps. with weapons in original weapons stages fragment / standard / high / top being dropped at the chance of the dragons. and use skills in the high / top so I asked about the other jajajaja skill. anyway. it was a great shared congratulations on the exceptional work as always.
  5. I understand. Are the files compatible for Interlude? if. I just create the system lines
  6. Oooh 😄 Thank you even my noble. really you and amazing. skills Antharas / Valakas / Lindvior I already have for interlude. only the fafurion was missing. put the fafurion like the other dragons. there is also another weapon skill, where the dragon wings do not appear, but just the right water effect? there are 2 Skills each dragon if I remember correctly. do you want to do the other one?
  7. Hello Neves. it would be perfect if you also do weapon boss Fafurion skills 😄
  8. vamos lá, hoje andei conversando com DMev, a respeito de alguns mapas novos que estou pedindo para ele fazer para IL/H5 já sou cliente dele a algum tempo. então lembrei de perguntar sobre o mapa de Seed of Annihilation esse mapa esta fora dos limites do IL. interlude vai ate limite de mapas 16_xx Annihilation esta em 14_22 / 14_23 no geodata. seria preciso mover ele e recriar um novo geodata para o local onde ele seria fixado. e também seria preciso adicionar ele em L2world.java em fim e isso.. não funcionara para iL, a não ser que ele seja movido geograficamente.
  9. provavelmente esta em uma coordenada abaixo do geodata, como diversos mapas do Demev. caso vcs coloquem ele, e o personagem apareça caindo no vazio. altere a parte de coordenada pra baixo do solo.. certamente acharam o mapa. ele faz isso quando o mapa e enquadrado em parte do geodata onde já contem um mapa fixado.
  10. interessante o mod do vídeo. tem o msm pra Frozen ?
  11. acredito que não e possível, já que a frozen trabalha em tabelas de sql, e não xml. se fosse leitura em xml, como aCis e algumas outras, daria pra vc fazer.. porem não posso afirma com segurança. porem desconheço fazer isso sem ser por xml.
  12. have any chance of adapting to iL? I adapted but there was a red glow around the guns it got weird
  13. Claro que precisa de SQL . . . usa como SQL Armorfull essa e uma SQL de Armor_Custom ( frozen ) se usa outra base apenas pegue uma de armors e ajuste com as infor. 00000 Cowboy Armor fullarmor true heavy 570 none 0 -1 278 0 0 0 0 true true true true 0 0
  14. SGERfjs your skillgrp lines are wrong . . .
  15. Interessante . . . e desafiador . . . acho uma boa iniciativa.
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