Jump to content
Sign in to follow this  
Henrique Pedra

L2Free - Interlude x100

Recommended Posts

728x90.gif

L2Free - Interlude Private Server
Grand Opening March 30, 2019

Rates

• Experience x100.
  • Skill points x100.
  • Adena x100.
  • Seal stones x5.
  • Spoil x5.
  • Quest x5.

Enchants

• Safe +4.
  • Max. Armor +12.
  • Max. Weapon +16.
  • Normal rate 50%.
  • Blessed rate 60%.

Augmentation

• Skill chance: 15/30/45/60.
  • Glow chance: 0/40/70/100.
  • Deleted skill when changing weapons.
  • Skills retail. (not edited)

Buffs

• Max. slots 20 + 4. (divine inspiration free)
  • Self-skills not count slots.
  • Npc buff time 2 hours.
  • Aio buff time 3 hours.

Gameplay

• Server time (utc -3).
  • Auto loot. (not for boss)
  • Auto learn skills.
  • 1st, 2nd, 3rd job free.
  • Subclass free. (no quest)
  • Nobless quest.
  • Clan level 8, skills and reputation free.
  • Advanced cancel - buffs return by 30 seconds.
  • Limited access - 3 sessions per PC.
  • Offline shop - Open store and exit game.
  • Vote system - Npc located in Giran Town.
  • Wedding system - Npc located in Giran Temple.
  • Champion system - Drop adena x5 and high-grade lifestone.
  • Color system - 1000 2000 3000 4000 5000 6000 7000 8000 9000 10000.
  • Auto restart - 07:00 hours. (utc -3)

Server Economy

• Equipments up to A-Grade on sale by adenas.
  • Equipments S-Grade on sale by farm.
  • Dynasty items obtained by drop. (farm zones & bosses)

Unique Craft System

• Exchange s-grade items for dynasty items, maintaining its characteristics, as well as the exchange s-grade jewelry for the boss's jewelry.
  • The system uses the Pollen as payment method to perform such operations. Pollens can be obtained in farm zones or in bosses.
  • The drop chance of Pollens in farm zones is low. These values will not be revealed.
  • The drop in bosses are larger, being: 15% in Raid bosses and 100% in Grand bosses, with the exception of Orfen and Core, both with 30%.

Anti Zerg System

• Alliance disabled - only 1 clan.
  • Clan and alliance penalties - 2 hours.
  • Clan maximum capacity - 40 members.
  • Not allowed to use equal flags - the clan leader will be subject to punishment.

Commands

• .bank - Tells how to operate the banking system.
  • .expon - Enables the gain of experience.
  • .expoff - Disables the gain of experience.
  • .time - Displays the server time.

Olympiads

• Oly period ends - days 1 and 15.
  • Battle time - 20h ~ 00h.
  • Battles per base class disabled.
  • Number of registration to start - 5 players.

Sieges

• Siege period - 2 weeks.
  • Battle time - 18h ~ 20h.
  • Max. 10 registered clans.
  • Max. 10 flags. (one at a time)
  • Siege with payments on donation tickets.

Events

• Capture the Flag - automatic system, every 2 hours.
  • Team vs Team - automatic system, every 2 hours.

Raid Bosses

• Flame of Splendor Barakiel - respawn time 4h ~ 8h.
  • All Raid bosses - respawn time 12h ~ 24h.
  • All Raid bosses level 85+ have custom drops.

Grand Bosses

• Core - respawn time 1 ~ 2 days
  • Orfen - respawn time 1 ~ 2 days
  • Queen Ant - respawn time 1 ~ 2 days
  • Zaken - respawn time 2 ~ 3 days
  • Frintezza - respawn time 2 ~ 3 days
  • Baium - respawn time 5 ~ 9 days
  • Antharas - respawn time 8 ~ 14 days
  • Valakas - respawn time 8 ~ 14 days
  • All Grand bosses respawn time between 18 and 00 hours.
  • All Grand bosses are level 85+, jewelry drop 100% and are Chaotic Zones.

Contacts

Edited by Henrique Pedra

Sign in to follow this  

• Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Perdi 1h do meu tempo olhando cada comentario aqui nesse seu poste e sabe oque no final eu olhei ? Um caramada dando a tal atencao pra algo que foi jogado com erros, espero que voce Christian-SDM chegue mas longe viu . PARABENS MLQ, voce e unico que eu vejo aqui dando o tal suporte sem quere tirar lucro encima disso
    • Christian-SDM FAZ O QUE ELES TE PEDE BROTHER , VOCÊ É BOM NO QUE FAZ. FAZ TUTORIAIS, VIDEOS ETC.. SE ALGUÉM NÃO ENTENDER. QUE PERGUNTE NO TÓPICO OU TE MANDE UM PM.
    • A Regra diz justamente isso  Meu caro, as regras existem de vc chegar nessa comunidade, não é pq vc não concorda que vc vai mudá-las,  entende?  Você pode estar fazendo uma boa ação, mas pessoas podem utilizar dessa técnica para aplicar golpes e por isso ela não é permitida. Não estou julgando pro vc estar fazendo isso, mas vc ajudar via teamviwer está ajudando 1, vc incentivar ele a postar a duvida e vc responder vc ajudará centenas.  viu a diferença? Você pode fazer lives explicando como fazer algo, pode criar video tutoriais, novos tutoriais, casos de uso, enfim, vc pode ajudar e vc quer fazer isso pelo que entendi.   O que o moderador lhe sugeriu é o correto, ele apenas não lhe advertiu na primeira vez, por isso foi necessário fazer novamente, vc não deve criar essa prática nem essa cultura do suporte exclusivo, isso aqui é uma comunidade aberta, a dúvida de um pode ser a dúvida do outro amanhã e por isso somos quem somos hj pq muitos vão pro google pesquisar e nos encontram.   Meu "puxão de orelha" não é para lhe desanimar, pelo contrário, meu objetivo é justamente o contrário, eu quero com que vc participe e colabora exatamente como está fazendo, mas precisa entender que há limites e regras para que a comunidade continue a funcionar como está a 11 anos.   Qualquer outra dúvida ou resposta ao que postei favor encaminhar para minha caixa de mensagem privada para não poluir o tópico com esse assunto.
    • como vai atualizar pra 382, se essa revisão foi completamente alterada, a base foi retirada do site oficial da acis do tryskell, mas varios programadores trabalharam nesse pack, acredito eu!, nem a versão eu encontrei dentro do core, é completamente diferente da acis do tryskell, outras palavras, foi modificado.
    • ta normal amigo. mato raid bosses eles some na hora, e aparece no .raidinfo, ja os grand bosses, alguns demoram um pouco, dando //kill,  o sistema do jogo demora pra reconhecer, como queen ant e zaken por exemplo, mas ja baium ele some rapidamente, olha video ate o final, demorou mas ele some. E aparece normalmente no .raidinfo. Testa com char normal, e de preferencia online, porque online ele tem  delay e  o sistema trabalha melhor 😄    
    • bom meu querido olha ai o rapas deu report nos boss... :) :v
    • precisa atualiza as diff 382 e como atualiza?
    • //kill nos boss buga boss morre fica morto no chao e nao conta no .raidinfo  
    • Hola, como podría habilitar las subclass acumulativas, alguien me podría dar una mano? Gracias 
    • mas eu ajudo de graça, nossa! entao vc vai te que mandar umas 30 advertências ai falo, porque eu estalo eclipse, ensino como compilar via teamviewer, se isso é negativo em ajudar online, nem com os tutoriais feito sobre compilação, mta gente nao entendeu, via teamviwer foi uma forma rapida e facil de ajudar o pessoal da l2jbrasil, e ainda eu posto a solução do problema, nem moderador reclamo, ate sugeriu que eu posta-se a conclusão do problema!  se isso é errado, entao pode me dar as 30 advertencias ai falow
  • Create New...