Ir para conteúdo
  • Cadastre-se
  • 0

Skil lethal Blow


martered

Pergunta

<skill id="344" levels="1" name="Lethal Blow">

<set name="mpConsume" val="85"/>

<set name="weaponsAllowed" val="16"/>

<set name="magicLvl" val="76"/>

<set name="power" val="5773"/>

<set name="target" val="TARGET_ONE"/>

<set name="skillType" val="BLOW"/>

<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>

<set name="castRange" val="40"/>

<set name="effectRange" val="400"/>

<set name="reuseDelay" val="15000"/>

<set name="overHit" val="true"/>

<set name="condition" val="16"/>

<set name="lethal1" val="5"/>

<set name="lethal2" val="2"/>

<set name="hitTime" val="1800"/>

<set name="baseCritRate" val="15"/>

<for>

</for>

</skill>

 

Diminuir os % da skil pega direto

newassinaturai.jpg

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

5 respostass a esta questão

Posts recomendados

<skill id="344" levels="1" name="Lethal Blow">

<set name="mpConsume" val="85"/>

<set name="weaponsAllowed" val="16"/>

<set name="magicLvl" val="76"/>

<set name="power" val="5773"/>

<set name="target" val="TARGET_ONE"/>

<set name="skillType" val="BLOW"/>

<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>

<set name="castRange" val="40"/>

<set name="effectRange" val="400"/>

<set name="reuseDelay" val="15000"/>

<set name="overHit" val="true"/>

<set name="condition" val="16"/>

<set name="lethal1" val="1"/>

<set name="lethal2" val="1"/>

<set name="hitTime" val="1800"/>

<set name="baseCritRate" val="5"/>

<for>

</for>

</skill>

mace2.png

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites


<skill id="1064" levels="14" name="Silence" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30">

<table name="#enchantMagicLvl"> 76 76 76 77 77 77 78 78 78 79 79 79 80 80 80 81 81 81 82 82 82 82 83 83 83 84 84 85 85 85 </table>

<enchant1 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>

<enchant2 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>

<table name="#ench2MpConsume">

54 54 53 53 52 52 51 51 50 50

49 49 48 48 47 47 46 46 45 45

44 44 43 43 42 42 41 41 40 40

</table>

<table name="#ench2MpConsume_Init">

13 13 13 13 13 13 12 12 12 12

12 12 12 12 11 11 11 11 11 11

11 11 10 10 10 10 10 10 10 10

</table>

<table name="#mpConsume_Init"> 7 8 9 10 11 11 11 12 12 13 13 13 14 14 </table>

<table name="#mpConsume"> 28 31 35 38 41 43 44 46 48 49 51 52 53 55 </table>

<table name="#magicLvl"> 40 44 48 52 56 58 60 62 64 66 68 70 72 74 </table>

<table name="#ench1Power"> 80 81 82 82 83 84 84 85 86 86 87 88 88 89 90 90 91 92 92 93 94 94 95 96 96 97 98 98 99 100 </table>

<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>

<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>

<set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>

<set name="power" val="80"/>

<set name="lvlDepend" val="2"/>

<set name="target" val="TARGET_ONE"/>

<set name="reuseDelay" val="60000"/>

<set name="hitTime" val="4000"/>

<set name="skillType" val="MUTE"/>

<set name="isMagic" val="true"/>

<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>

<set name="castRange" val="600"/>

<set name="effectRange" val="1100"/>

<enchant1 name="power" val="#ench1Power"/>

<enchant2 name="mpConsume" val="#ench2MpConsume"/>

<enchant2 name="mpInitialConsume" val="#ench2MpConsume_Init"/>

<for>

<effect count="1" name="Mute" time="30" val="0" stackOrder="1" stackType="silence"/>

</for>

 

 

aki

 

 

e do Hero

 

 

<skill id="1375" levels="1" name="Heroic Grandeur">

<!-- Done by KID -->

<set name="mpConsume" val="109"/>

<set name="power" val="80"/>

<set name="magicLvl" val="78"/>

<set name="lvlDepend" val="1"/>

<set name="itemConsumeId" val="3031"/>

<set name="itemConsumeCount" val="80"/>

<set name="hitTime" val="2500"/>

<set name="reuseDelay" val="1200000"/>

<set name="target" val="TARGET_AURA"/>

<set name="skillRadius" val="200"/>

<set name="skillType" val="DEBUFF"/>

<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>

<set name="castRange" val="-1"/>

<set name="effectRange" val="-1"/>

<set name="isMagic" val="true"/>

<for>

<effect count="1" name="Debuff" time="30" val="0">

<mul order="0x30" stat="mDef" val="0.5"/>

<mul order="0x30" stat="pDef" val="0.5"/>

<sub order="0x40" stat="rEvas" val="16"/>

<mul order="0x30" stat="rShld" val="0.5"/>

<!-- increases the chance of negating the effects of magical damage -->

</effect>

<effect count="1" name="SilenceMagicPhysical" time="30" val="0"/>

</for>

</skill>

Editado por martered
newassinaturai.jpg

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

<skill id="1064" levels="14" name="Silence" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30">

<table name="#enchantMagicLvl"> 76 76 76 77 77 77 78 78 78 79 79 79 80 80 80 81 81 81 82 82 82 82 83 83 83 84 84 85 85 85 </table>

<enchant1 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>

<enchant2 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>

<table name="#ench2MpConsume">

54 54 53 53 52 52 51 51 50 50

49 49 48 48 47 47 46 46 45 45

44 44 43 43 42 42 41 41 40 40

</table>

<table name="#ench2MpConsume_Init">

13 13 13 13 13 13 12 12 12 12

12 12 12 12 11 11 11 11 11 11

11 11 10 10 10 10 10 10 10 10

</table>

<table name="#mpConsume_Init"> 7 8 9 10 11 11 11 12 12 13 13 13 14 14 </table>

<table name="#mpConsume"> 28 31 35 38 41 43 44 46 48 49 51 52 53 55 </table>

<table name="#magicLvl"> 40 44 48 52 56 58 60 62 64 66 68 70 72 74 </table>

<table name="#ench1Power"> 80 81 82 82 83 84 84 85 86 86 87 88 88 89 90 90 91 92 92 93 94 94 95 96 96 97 98 98 99 100 </table>

<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>

<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>

<set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>

<set name="power" val="10"/>

<set name="lvlDepend" val="2"/>

<set name="target" val="TARGET_ONE"/>

<set name="reuseDelay" val="60000"/>

<set name="hitTime" val="4000"/>

<set name="skillType" val="MUTE"/>

<set name="isMagic" val="true"/>

<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>

<set name="castRange" val="600"/>

<set name="effectRange" val="1100"/>

<enchant1 name="power" val="#ench1Power"/>

<enchant2 name="mpConsume" val="#ench2MpConsume"/>

<enchant2 name="mpInitialConsume" val="#ench2MpConsume_Init"/>

<for>

<effect count="1" name="Mute" time="30" val="0" stackOrder="1" stackType="silence"/>

</for>

 

 

 

<skill id="1375" levels="1" name="Heroic Grandeur">

<!-- Done by KID -->

<set name="mpConsume" val="109"/>

<set name="power" val="10"/>

<set name="magicLvl" val="78"/>

<set name="lvlDepend" val="1"/>

<set name="itemConsumeId" val="3031"/>

<set name="itemConsumeCount" val="80"/>

<set name="hitTime" val="2500"/>

<set name="reuseDelay" val="1200000"/>

<set name="target" val="TARGET_AURA"/>

<set name="skillRadius" val="200"/>

<set name="skillType" val="DEBUFF"/>

<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>

<set name="castRange" val="-1"/>

<set name="effectRange" val="-1"/>

<set name="isMagic" val="true"/>

<for>

<effect count="1" name="Debuff" time="30" val="0">

<mul order="0x30" stat="mDef" val="0.5"/>

<mul order="0x30" stat="pDef" val="0.5"/>

<sub order="0x40" stat="rEvas" val="16"/>

<mul order="0x30" stat="rShld" val="0.5"/>

<!-- increases the chance of negating the effects of magical damage -->

</effect>

<effect count="1" name="SilenceMagicPhysical" time="30" val="0"/>

</for>

</skill>

mace2.png

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Visitante
Responder esta pergunta...

×   Você colou conteúdo com formatação.   Remover formatação

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Processando...



×
×
  • Criar Novo...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.