Ir para conteúdo
  • Cadastre-se
  • 0

Critical muito alto


l2hk

Pergunta

Eae Pessoal, minha duvida é o seguinte, meu Arqueiro está com critical muito alto!

como abaixo isso ? podem me falar a pasta ?

vlw

 

e tem mais, meu STUN está tirando o targete do jogador, tem como arrumar isso? SÓ O STUN DE ARQUEIRO !

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

6 respostass a esta questão

Posts recomendados


  • 0

Vlw por ajudar o critical!

 

 

<list>

<skill id="100" levels="15" name="Stun Attack">

<table name="#mpConsume"> 19 19 20 21 21 22 24 25 26 27 28 29 31 32 33 </table>

<table name="#power"> 36 39 42 49 53 57 66 71 77 88 94 101 115 123 131 </table>

<table name="#magicLvl"> 18 19 20 22 23 24 26 27 28 30 31 32 34 35 36 </table>

<set name="weaponsAllowed" val="16392"/>

<!-- Blunt/Big Blunt -->

<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>

<set name="power" val="#power"/>

<set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>

<set name="lvlDepend" val="1"/>

<set name="target" val="TARGET_ONE"/>

<set name="overHit" val="true"/>

<set name="SSBoost" val="2.0"/>

<set name="reuseDelay" val="3000"/>

<set name="hitTime" val="1080"/>

<set name="coolTime" val="720"/>

<set name="skillType" val="PDAM"/>

<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>

<set name="castRange" val="40"/>

<set name="isDebuff" val="true"/>

<set name="effectRange" val="400"/>

<for>

<effect name="Stun" val="0" effectPower="50" effectType="STUN" stackOrder="1" stackType="Stun" time="28800"/>

</for>

 

Pode olha essas duas ?

 

 

</skill>

<skill id="4120" levels="12" name="Stun">

<table name="#mpConsume"> 25 40 56 76 99 121 142 151 159 165 168 170 </table>

<table name="#power"> 46 105 219 417 722 1136 1626 1876 2112 2320 2487 2617 </table>

<table name="#magicLvl"> 10 20 30 40 50 60 70 75 80 85 90 95 </table>

<set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>

<set name="lvlDepend" val="1"/>

<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>

<set name="power" val="#power"/>

<set name="target" val="TARGET_ONE"/>

<set name="overHit" val="true"/>

<set name="reuseDelay" val="17000"/>

<set name="hitTime" val="4000"/>

<set name="skillType" val="PDAM"/>

<set name="isDebuff" val="true"/>

<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>

<set name="castRange" val="700"/>

<set name="effectRange" val="1200"/>

<for>

<effect name="Stun" time="9" val="0" effectPower="50" effectType="STUN" stackOrder="1" stackType="Stun"/>

</for>

</skill>

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Visitante
Responder esta pergunta...

×   Você colou conteúdo com formatação.   Remover formatação

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Processando...



×
×
  • Criar Novo...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.