Ir para conteúdo
  • Cadastre-se
  • 0

Quanto personalizado faz um bom servidor?


drknss

Pergunta

 

Olá a todos. Este é meu primeiro post aqui e não tenho certeza se este é o lugar correto para perguntar, mas aqui vai.

O que vocês acham sobre recursos personalizados em servidores privados? Se você gosta deles, qual é o recurso que você mais gosta? Se não, onde você traça a linha? Quanto é muito?

Você também joga o jogo regularmente? Em caso afirmativo, em quais servidores (que tipo?) e por quê?

Estou pensando em fazer um servidor divertido. Não para comércio. Mas acho muito importante que o L2 tenha uma boa quantidade de jogadores, caso contrário, não importa o que aconteça, não será divertido jogar. Esta é também a minha resposta à minha pergunta. Acho que não me importo muito com recursos, desde que haja uma boa quantidade de pessoas boas para jogar no servidor. Dito isto, tenho muitas opiniões sobre o jogo desde muitos anos de experiência de jogo e acho que alguns recursos personalizados são absolutamente necessários. Se o varejo fosse bom, todos estaríamos jogando no oficial agora.

Quais são suas opiniões? Acho que esse tipo de discussão será bom e muito útil para mim. Por favor responda. Além disso, lamento se isso não faz sentido. Eu estou usando o tradutor.

In english:

 

Hello, everyone. This is my first post here and I am not sure if this is correct place to ask but here it goes.

What do you guys think about custom features on private servers? If you like them which is the feature you like most? If not, where do you draw the line? How much is too much?

Also do you play the game regularly? If so, on which servers(what kind?) and why?

I am thinking about making a fun server. Not for commerce. But I think it is very important for L2 to have good amount of players, otherwise no matter what, it will not be fun to play. This is also my answer to my question. I think I don't care much about features as long as there is good amount of good people to play with on the server. That being said, I do have a lot of opinions about the game since many years of playing experience and think some custom features are absolutelly neccesary. If retail was good we'd all be playing on official now.

What are your opinions? I think this kind of disscussion will be good and it will be very useful for me. Please respond. Also, I am sorry if this does not make any sense. I am using translator.

 

 

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

0 respostass a esta questão

Posts recomendados

Até agora não há respostas para essa pergunta

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Visitante
Responder esta pergunta...

×   Você colou conteúdo com formatação.   Remover formatação

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Processando...




×
×
  • Criar Novo...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.